neděle 5. listopadu 2023

PODZIM U NÁS DOMA


Krásný pozdní večer :)

Tak teď už tu máme opravdový podzim s deštěm a větrem. Ale zalít je potřeba, a i když jsme se letos namlsali krásným počasím, jednou to skončit muselo. 

Nastalo tedy období zapálených svíček, horkých čajů, chlupatých dek a hruškových nebo jablečných koláčů. Já už teda pálím svíčky asi měsíc, letos jsem se do toho docela opřela a loňské zásoby mizí. Moc ráda se večer zachumlám, udělám si čaj nebo kafíčko, zapálím si tu zmiňovanou svíčku a koukáme třeba na oblíbený seriál.

Ze svíček jsem si teď oblíbila podzimní svíčku z Pepka. Je ve tvaru dýně, po vypálení vám zbyde pěkná dózička s víčkem a ta vůně. Pokud máte rádi karamel, cukroví, tak to bude něco pro vás. A opravdu provoní. Má tři knoty, stojí 180,- a já si v týdnu kupovala ještě jednu. Takže teď mám jednu v obýváku a druhou v kuchyni :))


Zato votivní svíčky od Yankee Candle jsou velkým zklamáním. Včera jsem vypálila asi půlku jedné vánoční a vůně teda moc cítit nebyla. 

A teď pár foteček od nás, respektive především z obýváku :)


V Actionu jsem si pořídila stoleček a na něj tři nové pokojové rostlinky. Tak jsem zvědavá, jak mi půjdou. Nemáme v bytě zrovna moc světla a stoleček alespoň můžu přisunout blíž k oknu.




Někdo už dýně uklízí, ale já je nechám, dokud je nevyměním za vánoční výzdobu. Dýně k podzimu patří a vlastně ani jedna není v halloweenském stylu, takže se jimi budu ještě chvíli kochat.





Loni jsem těžce sháněla bílé domečky na čajovou svíčku. Spoustu jich bylo s led svítidlem, což jsem nechtěla. Letos mi přijde, že je výběr větší, nebo jsem spíš já prošla více obchodů. Loni jsem je nakonec koupila na deejada.cz. Na eshopu najdete spoustu krásných dekorací.








Kdopak se mi to tady vtírnul?





Kuchyň teď dáváme trošku dokupy. Chtěla bych vyměnit tyhle děsné zatahovačky, které jsou docela poničené od našeho pejska. Z ničení z 99% vyrostla (před pár měsíci mi ožrala hřbet fungl nové knihy, nechápu, co ji to popadlo, nic nám už dlouho nelikviduje :)) Takže je asi načase pořídit nové. A chceme otapetovat špajzovku a potravinovou skříň, aby ladily s dvířkama od kuchyňské linky.

A minulý měsíc jsem si udělala radost a pořídila jsem si tento policový žebříček. Zase to kuchyň trošku zútulnilo. Jen nemůžu sehnat do spodní poličky proutěné nebo prostě nějaké přírodní boxíky s víkem. No, snad se časem zadaří, možná, až se nebudu cíleně pídit, tak na ně padnu. Jeden stojan jsem si pořídila i do ložnice, ale ten je v bílé barvě. Tak jsem si udělala radost :)


Šeflera je taky nově koupená kytička. Kdysi jsem ji už měla, ale po letech zašla, tak snad se téhle bude dařit.






Asi poslední krásný pohled z okna ze sobotního rána, jak teď fičí, tak jsou stromy dnes už skoro holé. 


Největší pohodářka :)



Mějte se všichni moc krásně, buďte zdraví a užívejte si podzimních dnů ♥

Šárka 

16 komentářů:

  1. Šárko,krásné fotečky i psaní!Posílám pozdravy z naší Hané-pěkné podzimní dny přeju!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, máš to moc hezké, útulné. Já svíčky moc nepálím, protože jak ji zapálím, manžel jde a sfoukne ji. V mládí byl dobrovolný hasič a nesnáší, když hoří svíčka a já odejdu z místnosti třeba jen na toaletu. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, je vidět, že sis s dekorováním vyhrála. Já dávám dekorace jen na jeden tác v obýváku na skříňce, jinak jsem kramář a všude se u nás něco povaluje... :(. Zaujala mne ta dýňová svíčka, mrknu, jestli ji v Pepcu ještě mají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, letos jsem se fakt vyžila :)) A už se těším na vánoční výzdobu :))

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, ta dýňová svíčka je moc pěkná a z fotek úplně čiší podzimní pohodička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, ta dýňová svíčka je fakt úžasná, úplně jsem se zamilovala :)

      Vymazat
  5. Naprosto nádherné. ♥ Podzim je mé nejmilejší období společně s Vánoci a taky jsem si to doma hezky vyzdobila. Miluji to. Fakt se ti to povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat


  6. Máte to doma moc hezké, útulné...navíc stejnou stěnu jako my 😊 přeji krásný zbytek podzimu

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí tvá pilea, ale především chlupáč, má roztomilý kukuč. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, Kejsinka je naše zlatíčko. Pilea se mi po přesazení docela pěkně rozjela a vyhodila miminka. Tak snad se jí dál bude dařit :) Moc děkuji...

      Vymazat
  8. Wooooow, moc krásná podzimní dekorace v celém domě :)
    A musím dodat, že pejsek je moc roztomilý <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejsinka je naše zlatíčko, už je jí 7,5 let, ale na těch malých rasách to není vůbec vidět, pořád je jak štěndo, a vlastně i tak hravá a potrhlá. A hlavně obrovský mazel ♥

      Vymazat