neděle 27. února 2022

DŘEVO DOTVÁŘÍ TEPLO DOMOVA


Co si budeme povídat, dřevo je dřevo a nic ho nenahradí. Zútulní naše bydlení, byť jde třeba jen o doplňky či kuchyňské potřeby, nemusí jít přímo o nábytek. Na webu ČistéDřevo.cz najdete spoustu dřevěných produktů, ať už do kuchyně, do dětského pokoje, do kanceláří nebo na terasy. Vybírat můžete také z různých druhů bedýnek, dřevěného nádobí, proutěného zboží a pokud hledáte originální dárek, rozhodně se po stránkách rozhlédněte. Firma totiž nabízí gravírování na míru. Ať už chcete vygravírovat jeden dárek pro někoho blízkého nebo třeba větší počet reklamních předmětů pro vaše klienty.

Využít můžete i tisk na dřevo, také skvělý tip na originální dárek by mohl být podnos s vaší fotografií například pro babičku.

Ale teď už zpátky ke mně a k tomu, co mě osobně na webu zaujalo. Dlouho jsem uvažovala o koupi chlebníku. Nelákal mě nerezový a už vůbec ne plastový. A když jsem teď objevila dřevěný, bylo rozhodnuto. Vybrala jsem si klasický chlebník s roletkou z bukového dřeva. Pokud byste chtěli tmavý odstín, eshop ho má v nabídce také.



Jsem moc spokojená, roletka lehce jezdí, nikde nic nedrhne, jenom při focení jsem zrovna neměla doma chleba, takže jeho roli musely zastoupit kaiserky :)

Dále jsem si vybrala krabičku na čaje z borovicového dřeva s dvanácti přihrádkami. Já jsem spíš milovník kávy, ale několik druhů čaje se u nás rozhodně najde, protože nalévat se kávou po celý den jistě nejde. A navíc, nabídnou návštěvě výběr čaje z pěkné, dřevěné krabičky má určitě větší efekt než nanosit na stůl potrhané krabičky za špajzu.



Do třetice jsem si vybrala sadu servírovacích misek na bambusovém podnosu. Hodí se na servírování například různých dipů, omáček nebo třeba oříšků či sušeného ovoce. Určitě ho budu hojně využívat.



Já jsem tedy se svým výběrem moc spokojená a velmi děkuji e-shopu ČistéDřevo.cz , že jsem si v rámci spolupráce mohla několik produktů podle vlastního výběru objednat.

Mimochodem... Víte, že na stránkách najdete například i vyvýšené záhony do vašich zahrad či pískoviště? S blížícím se jarem se zdá toto býti aktuálním :)

Mějte se krásně a pokud vás něco zaujalo, určitě mi napište do komentářů :)

Vaše Šárka ♥

 

8 komentářů:

  1. Ahoj, to je moc hezký výběr, velmi efektní jak ta krabička na čaj, tak servírovací mističky jsou přesně můj styl :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nejvíc zaujaly ty servírovací mističky - vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám dřevo ráda. Tedy, já jsem skromný člověk. Stačí mi dřevotříska. Ale jídelni stůl je nejlepší dřevěný. Ta dřevěná krabička na čaj je perfektní. A podobný chlebík má babička.

    OdpovědětVymazat
  4. Dřevěné doplňky mám moc ráda, ráda se s nimi obklopuju. Podobný chlebník mám taky, krabičku na čaje mám bohužel plastovou, dřevěnou jsem v žádném kamenném obchodě nemohla najít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsem v obchodě taky vždy na čaj viděla krabičky z plastu :)

      Vymazat