středa 10. dubna 2024

UDĚLALA JSEM SI RADOST ANEB NÁKUPY

Krásnou středu, přátelé :)

Chtěla jsem napsat krásnou zmrzlou středu, protože se teda opravdu citelně ochladilo. Je šílená zima :) Jsme se namlsali na léto, ale asi je brzy, tak musíme nohama na zem.

Já mám pro vás dnes takový menší nákup. Udělala jsem si radost několika pěknými věcičkami. Začnou tou, kterou jsem dlouho potřebovala a to je větší černá kabela.

Spoustu let jsem nosila kabelu od S. Fiorentina. Tato značka je držák, ale protože jsem ji nosila vážně denně až na výjimky, tak už na ní je znát nějaké to opotřebení. Takže jsem si řekla, že je čas na obnovu. Čas od času zavítám na stránky LOUNGE BY ZALANDO. Dají se tam sehnat značkové kousky za příznivé ceny. A to nejen, co se módy týče, ale třeba i doplňky do domácnosti, nádobí, svíčky a tak podobně. Můžete si stáhnout aplikaci a vybírat :)

Já jsem si nakonec po opravdu dlouhém vybírání objednala černou koženou shopperku od MICHAELA KORSE. Možná je na mě větší než jsem čekala, ale myslím, že ji rozhodně využiju a nejen občas. Mám raději velké kabelky, sice mám i crossbody a opravdu malé crossbody, ale jsem potom nervózní, že musím měnit peněženku a nenacpu tam prostě vše, co do velké kabely.

Kabelka má tedy dlouhá ucha, uvnitř jednu menší kapsičku na zip a dvě volné na mobil a třeba kapesníčky nebo klíče. Kovové komponenty jsou zlaté, za což jsem ráda. Doufám, že bude kabelka sloužit dlouho, se značkou nemám zkušenosti, tak snad budu jen příjemně překvapená.

Dále tady mám tričko, které jsem pořídila v RESERVEDU. Mrzí mě, že prodejna v Pardubicích byla zrušená, takže se do Reservedu podívám pouze, když občas vyjedeme do Hradce Králové nebo když zavítám do Prahy. 

Tričko je černé, má krátké rukávy, ale takové ty ultra krátké a zlatavý, jemný potisk.

Potom jsem si pořídila kuchařku od Kristýny Bubeníkové BUDE DNESKA BUCHTA? Kristýnku sleduju už pár let na Instagramu, je to správná maminka dvou malých dětí a milovnice vaření a pečení. V první vlně jsem nějak knížku prošvihla, takže jsem musela čekat na dotisk. Je fajn, že recepty nejsou složité a jsou ze snadno dostupných surovin. Já moc nepeču, takže složité recepty by pro mě nebyly úplně využitelné. Běžně ani kuchařky nekupuji, člověk vše najde na internetu, ale po této jsem zkrátka toužila. A myslím, že Kristýna pracuje na druhé knize, tak se těším i na tu.

Kosmetika samozřejmě nesmí chybět. Náhodně jsem objevila na Instagramu, že má RITUALS novou limitku Ritual of Yozakura. Tato fialovo-vínová řada obsahuje směs třešně Yoshino a extraktu z černé rýže. Když jsem si v obchodě přivoněla, voněla úžasně. Takže jsem si pořídila sprchovou pěnu a jsem na ni moc zvědavá. Ne že bych ji potřebovala, mám doma tři neotevřené a jednu na vaně, ale kdo miluje vůně Rituals, pochopí :))

Jako další z kosmetiky tady mám polštářky pod oči s okurkou značky SKINBLISS. Pořídila jsem je na doporučení v Actionu. Balení obsahuje čtyři setíky polštářků a prý to snad nejsou takové ty klasické gelové, ale plátýnkové jako plátýnkové masky. Tak jsem na ně moc zvědavá. Jedno balení stálo cca 30,-

A nakonec dva kousky z dekorativky. Dlouho jsem si dekorativní kosmetiku nepořizovala, mám toho spoustu a fakt se to nedá potom spotřebovávat. Ale teď mě v ROSSMANU zaujala hydratační rtěnka od ESSENCE a k ní konturka, kterou jsem taky koupila na doporučení. Prý má Essence dobré konturky.

Essence Hydrating Nude Lipstick je hydratační rtěnka, řekla bych spíš takový rtěnko-balzámek. Je lehce pigmentovaná, takže přestože vypadá sytě, ve skutečnosti taková není, vidíte na swatchnutí. Mně ale podobné rtěnky vyhovují, nemám ráda dlouhotrvající, dlouhodržící a už vůbec ne matné. Spíš používám lesky nebo prostě hydratační kousky. Je mi jedno, že nevydrží, jídlo nedá vůbec, já si klidně rty několikrát denně přetřu, hlavně, že mi je rtěnka nevysušuje, ale naopak udržuje vláčné. 


Odstín 303 Delicate je v podstatě barva rtů, takže moje oblíbená “ňůdka“. A opravdu je to spíš balzám s troškou pigmentu.

Konturku jsem vzala ve stejném odstínu. Vypadá sice o něco tepleji než rtěnka, na fotce tedy víc než ve skutečnosti, ale myslím, že to bude super kombo. Rtěnka stála asi 70,- a konturka 30,-.

A jsme na konci dnešního článku. Napište mi, zda vás u mě něco zaujalo, co vy jste si  v poslední době koupili nového a co byste mi třeba doporučili :)

Mějte se krásně,

Šárka ♥


19 komentářů:

  1. Šárko, ráda jsem se na tvé nákupy podívala. Usmívám se nad taškou - tyhle jsem přestala v covidu nosit, vyhovují mi malé crossbody, ale fakt se do nich nic nevejde :o) Tričko, rtěnka, pěna - prostě samé pěkné kousky.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký ses "rozšoupla" a nákupy jsou zajímavé. Tak ať vše slouží je Tvé spokojenosti. Přeji ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, hezké kousky. Kabelka je přesně takový typ, který jsem si dřív kupovala (ještě budu asi mít jednu hnědou ve skříni). Ale asi před pěti lety jsem přešla na městské batůžky a maximálně mi to vyhovuje - zatěžuju stejně obě ramena a mám pořád volné ruce... Jen do divadla nosím psaníčka a na dovolených do restaurací crossbody na peněženku, brýle, mobil a kapesníky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Batůžky jsou rozhodně skvělé řešení, občas, když nadávám, že mě pod kabelou tuhne rameno, tak si říkám, že do něj půjdu :) Jednou určitě :)

      Vymazat
  4. Pekné nákupy, hlavne kabelka, tiež by som si mala kúpiť nejakú väčšiu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedené nákupy. Já se chystám zítra.
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, moc pěkné nákupy :) Essence rtěnky mám už léta moc ráda, za pár korun hodně muziky relativně a pěkné odstíny. Pěnu bych si taky ráda stihla koupit od Ritualsu, ale uvidíme zda jí stihnu. Já dělala nějaké objednávky včera, tak už se těším až mi dorazí jedny nové šatičky a kraťásky proti odírání stehen pod něj, nová Caplinová a pleťový krém z Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, taky mám celkově rtěnky od Essence ráda, za ty peníze jsou moc fajn. Já teď ještě taky trochu nakupovala během Dní Marianne, takže teď už si dám zase dlouho pokoj :))

      Vymazat
  7. Kabelka je moc hezká, i když já tyto velké nenosím, protože mě rozčilovalo, že v nich nemůžu nic najít :-) Rituals - to je závislost......dekorativku jsem si nekoupila ani nepamatuji, pořád dojíždím zásoby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji :) To já taky v těch velkých kabelách nemůžu nic najít, ale i když pak nadávám, miluju je ♥ Dekorativku taky vůbec nepotřebuju, ale nějak jsem musela aspoň drobnost :))) Naštěstí už mě trochu pustila mánie na paletky očních stínů, to byl pro mě vždy mor. Teď jsem naopak některé poslala dál.

      Vymazat
  8. Super nákupy, kabelka vypadá krásně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný den Šárko, tak to je opravdu radost. Kabelka krásná a rtěnka se mi moc líbí. Krásné jarní dny plné dobré pohody ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za návštěvu, krásnou neděli přeji :)

      Vymazat
  10. Šárko, s chutí jsem si početla o tvých nákupech ( kamarádka Jana si kupuje zásadně velké kožené kabelky - a říká tomu kabelka na 5 kilo bambor, já jich mám také několik), o kosmetice já nic nevím, mne vždy podaruje dcera. Od té doby, co jsem přestala chodit do práce se nemaluji. Ani nehty nelakuji. Ale něco málo, když někam jdu, obvykle na sobě spáchám. Ať ti to vše dobře slouží a jsi KOČKA. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat