středa 28. října 2015

Seriál: Labyrint

Po několika dnech vás zase všechny zdravím :)

Už hodně dlouho nesleduji televizi, to si raději čtu a momentálně jsem ještě dostala omalovánky, takže mám další vyžití. Ovšem teď, co jsem nemocná, jsem někde na internetu narazila na seriál Labyrint pod režisérským vedením Jiřího Stracha. Shlédla jsem všech sedm dílů a bylo mi líto, že je konec. Jiřího Stracha mám ráda a seriál se opravdu vyvedl. Navíc skvělé obsazení, takže určitě můžu doporučit. 









Pokud jste ještě neviděli a nechali se zlákat, přeji pěkné pokoukání :)

Krásný sváteční večer... Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Tenhle seriál neznám, osobně na ně moc nekoukám, ale třeba je super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já na telku právě taky vůbec nekoukám poslední měsíce, ale tenhle seriál mě zaujal, protože Strachovu tvorbu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat