sobota 30. července 2016

První omalovánko-pastelkový TAG


Přeji vám všem krásnou sobotu :)

Před pár dny jsem objevila úplně první omalovánko-pastelkový TAG. TAGY mám ráda, pokud jsou mi něčím blízké a tento jím rozhodně je. Tagové otázky vymyslela a zpracovala Martina z kanálu Coloring Martina. A já se ráda přidám. Přestože videa netočím, tak alespoň formou článku na svém blogu.

A pojďme na to :)

1) Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Asi nemůžu říct, že nenávidím, ale mám spíš trošku problém. Jde o Říši snů od Kerbyho Rosanese. Omalovánky miluji, jsou nádherné, ale docela dost velký problém mám s robotickými obrázky. Nemám na ně asi dost dobrou představivost, strašně se mi líbí, když je vidím vybarvené, ale pro mě je to oříšek.



Tohle bude fakt výzva :))


2) Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Tak tady vůbec nemusím dlouho přemýšlet. Vlastně nemusím přemýšlet vůbec, je to totiž úplně a naprosto jasné. A jsou to KIN Polycolor. Miluji je a budu je určitě dokupovat pořád dokola :)



3) Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Tak to bych opravdu chtěla být tak šikovná, abych mohla vytvořit vlastní omalovánky. Rozhodně to nehrozí :)) Ale tak čistě hypoteticky... nejvíc mám ráda omalovánky, kde jsou obrázky zaměřené na přírodu, květiny, zvířata apod. Tak asi něco v tom duchu. Mám ráda omalovánky Johanny Basford. Nebylo by to tedy nic originálního, ale je mi to hodně blízké.

4) Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Asi nemám žádné takové pastelky, které by mě až tolik vytáčely, že bych měla chuť je rozšlapat :)) 

5) Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Tak babičce bych asi darovala omalovánku Poďme snívať. Její obrázky jsem si zamilovala okamžitě, co jsem je na internetu začala vídat. Je to asi nejkrásnější kniha omalovánek kterou mám. Zkrátka srdeční záležitost ♥♥♥



Malé neteři bych určitě věnovala Velkou kočičí pohádku. Jsou to úžasné pohádkové omalovánky od Káti Svozilové, mají roztomilé obrázky a rozhodně by po nich jistě prahlo srdíčko každé malé holčičky, která miluje pastelky.



A nepříteli bych nejspíš nedala nic. Proč bych mu měla dávat nějaké omalovánky, že? Ani nemám žádné, které bych mu věnovala za trest☻ Musela bych vybrat nějaké s hoooodně titěrnými obrázky, aby se pořádně potrápil.

6) Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých, a jak by tvoje sada vypadala?

Tak určitě by to byly moje milované Polycolorky. A taková sada třeba 120 odstínů by nebyla vůbec marná, že? Samozřejmě by byly opět v krásné a praktické plechové krabičce a nebo ještě v nějaké luxusnější rozkládací :)) A s ořezávátky :)) Ach ta fantazie, ta by pracovala :)

7) Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Nijak neprahnu po tom, vymalovávat některé obrázky víckrát. Ale myslím si, že možná budu mít chuť malovat opakovaně některé obrázky z knihy Hanny Karlzon Poďme snívať. Ta se mi opravdu tolik líbí, že si možná ještě koupím české vydání :)) No blázen :)) Ale abych vybrala některý, který mám už vymalovaný, tak možná tuto sovičku z ART edice Tajné zahrady od Johanny Basford bych si klidně dala ještě jednou. Představa by byla :) Ale jinak po opakovaném vybarvování stejných obrázků spíš netoužím.


8) Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Asi bych nechtěla nějaké hodně tvrdé pastelky, něco jako školní nebo tak podobně. Zbytečně by mi doma ležely. Sice by byly zadarmo, ale nevyužité, protože tvrdé pastelky nemám ráda. 

9) Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

No tak samozřejmě mé milované knihy. Spoustu knih. Jůůůůů, to by byla nádhera. A něco bych si možná nechala na nějakou lepší kosmetiku. Rozhodně bych neměla problém tu částku utratit :)

10) Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Tak to opravdu nemám tušení, co bude za pět let. Ale chtěla bych. Vychází stále tolik krásných omalovánek, nad kterými srdéčko plesá. Chtěla bych ještě vyzkoušet i další druhy pastelek. Takže doufám, že mi malování vydrží co nejdéle.

A to byla poslední otázka Martinčina TAGU. Já Martině moc děkuji, že se toho zhostila a TAG vymyslela. Ráda jsem se ho zúčastnila.

Přeji vám všem krásný víkend, pokud také vybarvujete, užívejte si to plnými doušky :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Šárko, moc děkuji, že ses do Tagu zapojila. Tvé odpovědi jsem hltala jedním dechem. A doufám, že se jednou staneš tváří Polycolorek, protože po sadě 120 kusů bych hned skočila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji, zapojila jsem se ráda a s chutí :) A ty Polycolorky by byly fakt skvělé :))

      Vymazat
  2. Úžasný tag. Dala jsi mi tolik tipů na skvělé omalovánky, že si nebudu moct ani vybrat a ty pastelky si musím koupit, tak doufám, že už s tvoji tváří a rovnou 120 ks. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jooo, 120 kusů Polycolorek, to je krásný sen :)) Měl by se KIN našimi fantaziemi inspirovat :))

      Vymazat
  3. Já mám doma úžasné omalovánky se zvířaty, ale ty obrázky tak moc propracované, takových detailů a prostě všeho, že vůbec nemám chuť je vymalovávat :D Mám rozdělaný jeden jediný obrázek :D
    Každopádně tag pěkný, ale nic pro mě. Já si radši vše udělám sama :) Ale do pastelek jsem stejný blázen, možná ještě věcí. A do barev! No jéje! :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemusím ty úplně detailní obrázky, kdy se tam sotva vejde pastelka. Jsem totiž pastelkář, fixy ani linery moc nemusím. Tak ať se hezky maluje :)

      Vymazat
  4. Skvely tag Sarko, ty pastelky jsou opravdu uzasne, pouziva je muj syn, kresli portrety a je moc spokojeny :-)Jinak ta sovicka je nadherna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :) Polycolorky zůstanou mojí láskou, i když zkouším i jiné pastelky. Opravdu naprostá spokojenost a hlavně i cenově dosažitelné :)

      Vymazat