neděle 10. prosince 2017

Střípky (ne)všedních dnů #19


Krásný den vám všem :)

Dnes se zase trošku ohlédneme zpět. Mám pro vás další díl střípků a tentokrát fotografie z první poloviny října. Copak jsem asi dělala v říjnu? Už si téměř nevzpomínám.

Začátkem měsíce mi dorazila fotokniha ze Saal Digital. Byla jsem nadšená, máme krásnou vzpomínku na dovolenou v Chorvatsku.



Bione v podzimním hávu...


Podzimní procházka... Gazánie stále kvetly.







A další podzimní den... Všude plno hub, jedlých i nejedlých ☻







A jako vždy knihy...





No tak nic zvláštního se u nás nedělo, jak vidíte. Ale tak k životu patří i ty všední dny a co si budeme povídat, je jich pochopitelně více. Tak zase na viděnou v příštím dílu.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko, krásná připomínka podzimních dnů a moc hezké fotky. Fotoknihu od Saal Digital už také jednu mám a je opravu nádherná, myslím tím pevné listy, fotka může být přes celou dvoustranu a nic se neschová v přehybu. Určitě plánuji u této společnosti vyrobit i jednu z dalších fotoknih.
    Přeji Ti krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla se Saal Digital moc spokojená a určitě jejich služby opět někdy využiji :) Měj se krásně, Dáši :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie! Bione Cannabis mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat