neděle 24. února 2019

Naše mňaminy #5


Krásné nedělní odpoledne, přátelé :)

Pravda, téměř končí už druhý měsíc letošního roku, ale já jsem našla ještě spoustu fotek pokrmů, které jsem nafotila loni. A je mi líto se s vámi o ně nepodělit. Takže mám tu napěchovaný článek chutnými fotkami v uvozovkách, protože se doopravdy nenajíme a nenamlsáme. V dalším článku už budou fotky letošní.

Jako vždy začnu snídaněmi a jako vždy jde až na jednu mňamku o mé oblíbené ovesné kaše. Zdobím si je různě, podle toho, jaká je sezóna a jaké ovoce doma najdu.








Jediná vyfocená slaná snídaně (nebo to byla večeře?) Topinky s avokádem...


Dále se přesuneme k polévkám. Určitě je vařím víc než fotím. Ale když ty polévky mi celkem přijdou nefotogenické :D Toto je taková moje farmářská polévka... Luštěniny, brambory, párek... Velká mňamka ♥


Dýňová polévka s tofu krutony


Žampionový krém


Dostáváme se k hlavním jídlům. Oblíbené boloňky ♥


Řízky z bedel...


Zapečené šunkofleky


Zapečená špagetová dýně... Dělala jsem poprvé a byla to velká dobrota. Na úvodní fotce můžete vidět také pokrm s dýní - směs s kuřecím masem a dýní Hokaido.


Jednou jsem stihla vyfotit náš oblíbený šopský salát.


A nakonec vánoční cukroví... Nevyfotila jsem ani štědrovečerní večeři, nějak jsem to nestihla :))



Tak já doufám, že se vám článek líbil a třeba jsem vás trošku inspirovala. Protože, co pořád připravovat na ten talíř, že :)

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Šárko, ty Tvé ovesné kaše mne dostávají nejvíc a jak jsou nazdobené, sbíhají se mi chutě. Ovesnou kaši jsem snad nikdy nedělala, mám za to, že je to nadlouho.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši, moc děkuji ♥ Pokud si koupíš drcené (jemné) ovesné vločky, já mám nejraději asi za 13,- balíček z Lidlu, je kaše uvařená raz dva, ani předem vločky nenamáčím, opravdu je hned hotovo :) Měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Opět všechno vypadá báječně, Šárko :) Mám chuť na to cukroví :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Šári tvé kaše jsou mi velkou inspirací.. vypadají úžasně a určitě i tak chutnají.. včera jsem si koupila bezlepkové vločky... Jdu se opičit 😉
    Krásný den ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Okay, po týchto fotkách asi prestanem ovsené vločky len zalievať vodou a nájdem si postup ako si ich uvariť bez toho aby som zapálil byt :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rychlovka, stačí drcené vločky a trochu mléka, či rostlinného mléka nebo vody, krátce povařit a hotovo. Drcené vločky se nemusí ani dopředu namáčet, ty celé ano, vařilo by se to déle. Ať chutná :)

      Vymazat