úterý 20. února 2024

PODÍVÁME SE TOMU NA ZOUBEK


Krásný den vám všem přeji :)

Dnes se tomu opravdu podíváme na zoubek. Na krásně čistý, běloučký zoubek :) Mám tady totiž objednávku z eshopu nazuby.cz. Takže se mrkneme na nějaké zubní pasty, kartáčky a příslušenství k sonickému kartáčku, který jsem si pořídila nedávno. 

Na stránkách nazuby.cz jsem si objednala balení hlavic k sonickému kartáčku, které by měly vyhovovat mým zubům i dásním. Dále zubní pasty, klasické zubní kartáčky i mezizubní kartáčky.


Pasta Parodontax Classic je pro nás doma opravdu takovou klasikou. Hlavně já jsem měla kdysi problémy s krvácením dásní, ale s pravidelnými návštěvami na dentální hygieně to naštěstí úplně ustalo. Takže Parodontax pastu znám a kupuji opakovaně a střídám s dalšími druhy past.


Jako druhou pastu jsem si vybrala Opalescence Whitening Cool Mint. Měla by mít svěží, mentolovou příchuť. Od této značky jsem už jednu pastu vyzkoušela. Nemohla jsem si zpočátku zvyknout ani na příchuť ani na vůni, nicméně jsem si ji nakonec oblíbila. Bělící účinek jsem sice nijak extra nezaznamenala, ale já na to asi u past moc nesázím. Od toho je bělení zubů, pokud chce člověk opravdu viditelný výsledek. Ale jsem zvědavá, jaká bude tato, hlavně co se týče příchuti. Pokud je vám totiž pasta příjemná, na zubní hygienu se potom vyloženě těšíte :) Opalescence pasta obsahuje fluorid, tudíž nebude pro vás, kdo pasty s fluoridem nevyhledáváte. Já to většinou střídám.

Další klasikou jsou u nás zubní kartáčky Curaprox. Kupujeme 3960 tedy Supersoft a jsme všichni už léta spokojení, takže nemám důvod značku měnit.


Zároveň jsem velmi spokojená s mezizubními kartáčky Tepe. Kupuji si tedy vždy s takovou tou delší rukojetí, ale ty, bohužel, byly v době mé objednávky nedostupné. Tak snad i tyto budou úplně stejně fungovat a nebudou se lámat. Používám vždy žluté 0,7 mm. I díky pravidelnému používání ráno i večer, se mi stav dásní hodně zlepšil a také se mi zubní kámen dělá opravdu jen v neznatelném množství.

A nakonec pro mě něco úplně nového. Mám tady hlavice na můj sonický kartáček. Před nákupem kartáčku jsem vše konzultovala se svou zubní lékařkou, která mi doporučila typ kartáčku, funkce, které by měl mít a typ hlavic vhodných pro mě. Mám citlivé dásně se sklonem k paradentóze. Objednala jsem si tedy Philips Sonicare Premium Gum Care hlavice. S těmito hlavicemi by měla být péče o zuby a dásně šetrnější. Hlavice je flexibilní a reguluje tak tlak na zuby. Režim Gum Care by měl jemně masírovat dásně s důrazem na čištění stoliček. Jsem moc zvědavá, jak budu celkově s kartáčkem spokojená. Určitě vám dám později v nějaké článku zpětnou vazbu.




Co vy a elektrické/sonické/rotační kartáčky? Používáte a vyhovují? Nebo jste vyzkoušeli a skončily v šuplíku? Dejte mi určitě vědět do komentářů :) A pokud máte tip na zubní pastu, která by opravdu chrup viditelně vybělila, tak mi napište taky. Já ještě žádnou neobjevila.

Za možnost barterové spolupráce děkuji e-shopu nazuby.cz a Veronice, která spolupráci zprostředkovala. 

Mějte se krásně,
zdraví Šárka ♥


16 komentářů:

  1. Já mám nejraději pasty Senzodyne, které mi doporučil můj zubní lékař. Občas to také střídáme, což je potřeba. Kartáčky používáme jen klasické...Mně na zubní náhradu už stačí...Přeji Ti hezké a krásně bílé zoubky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem kdysi el. zubní kartáček dostala, ale nevyhovovala mi, takže používám dál klasiku. Zubní pastu většinou Colgate, ale občas to s něčím prostřídám. Mezizubní kartáčky používám právě ty krátké, líp se mi s nimi v puse pracuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, sonický kartáček mám asi dva roky, doporučily nám ho děti :o) Já ho používám, manžel mám přece jen raději klasiku...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju, jsem zvědavá, jak se s kartáčkem poperu :))

      Vymazat
  4. Já jsem dostala el. kartáček od přítele, nejdřív jsem se na něj moc netvářila, ale teď už si vůbec nedovedu představit, že bych používala jiný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Mám kartáček od Curaproxu, ten elektrický mě nijak neláká. Zubní pastu mám ráda Marvis.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, hlavně, aby zuby nebolely. Kdysi mi trhali osmičku ještě nenarostlou a to bylo! Jinak se tu ráda poučím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to mi povídej, teď chodí dcera s nevyrostlýma moudrákama, už má venku dva, ale je to děs. Další dva nechává na podzim. Měj se hezky :)

      Vymazat
  7. Elektrický sonický kartáček používám několik let a už si bez něj zubní hygienu nedokážu představit. Používám i mezizubní kartáčky a nitě a 1x týdně elmex gel. 40 let mi zubař žádný kaz nenašel.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to je skvělé mít takhle zdravé zoubky. Vida, Elmex gel jsem kdysi taky používala, ale úplně jsem na něj zapomněla. Podívám se po něm. Mezizubní kartáčky už se taky staly každodenní rutinou, nitě se trochu bojím, spíš jsem ještě přemýšlela nad zubní sprchou. Krásné dny přeji :)

      Vymazat
    2. Sprchu jsem koupila naší mladé a slyším jen samou chválu. E.

      Vymazat
    3. Tak to je super, moje bývalá kolegyňka z práce je taky nadmíru spokojená.

      Vymazat