čtvrtek 29. února 2024

A MÁME TADY NÁKUPY...


Krásný čtvrteční večer :)

Dnes mám pro vás jeden nákupní článek. Ono jich postupně bude víc, ale musela jsem si je rozdělit, aby to nebylo otravně dlouhé. Komu se chce prohlížet padesát fotek a číst hromadu popisků :))

Na začátek se zeptám, baví vás nakupování? Užíváte si chození po obchodech a shánění vhodného kousku, nebo je to pro vás vyčerpávající činnost a raději objednáte na eshopu? Já se přiznám, že nakupování si úplně neužívám. Ještě tak kosmetiku nebo dekorace, ale nesnáším potraviny a oblečení. Ale oblečení i boty nakupuju i tak z 90% v prodejně, abych si ho mohla vyzkoušet a nemusela mít potom starosti s vracením. A potraviny také, jsem asi jedna z mála, kdo ještě nevyzkoušel Košík nebo Rohlík. Ovšem nebaví mě to, přijde mi to jako hrozná ztráta volného času.

Ale už k dnešnímu článku. Nejdřív bych vám chtěla ukázat parfém. Koupila jsem si ho za nabitou kartu do Sephory, kterou jsem dostala pod stromeček a něco málo jsem si doplatila. Skoro tři týdny mi trvalo, než mě nějaká vůně oslovila. Už jsem si říkala, že budu v Sephoře vypadat podezřele, když tam jsem pečená vařená.

Vybrala jsem si tedy parfémovanou vodu Dior J´ador Infinissime. Neumím popisovat vůně, takže se o to ani snažit nebudu. Ale napíšu vám tady složení.

Hlava - bergamot, krvavý pomeranč, růžový pepř

Srdce - jasmín sambac, konvalinka, růže, tuberóza, ylang-ylang

Základ - santalové dřevo

Vůně je to květinová, dřevitá a sladší. Pro někoho bude těžší, pro mě ani ne. Líbí se mi moc, ale trošku mě štve, že ji ze sebe moc necítím. Možná je to jen mým nosem, nevím. Ale je to krásná, luxusní vůně.

Dále tady mám úžasné porcelánové domečky na svíčku. Objevila jsem je už před vánoci na stránkách IDYLO.CZ. V lednu jsem na e-shopu objevila 20% slevu, takže jsem toho využila. Mám jich sedm a jsou prostě boží. Jde o nizozemskou značku Klevering a zamilovala jsem se do nich na první pohled. Jsou dražší, ale stojí za to. 



Potom tady mám něco málo ze zimních výprodejů. Ani jsem letos skoro nechodila po obchodech, ani neprojížděla eshopy, byl to náhodný, úspěšný kup :) 

Botky i oblečení jsem ulovila při jedné návštěvě kolínského Futura. Takhle to mám ráda, když najednou nakoupím víc věcí a mám zas na chvíli pokoj.

V CCC měli zimní boty ve slevě a ještě probíhala akce, že při nákupu nad 999,- ze zlevněných kousků dostane zákazník dalších dvacet procent. To jsem se dozvěděla až u pokladny, takže to bylo příjemné zjištění. Za dvoje boty jsem tedy zaplatila cca 960,-. Jedny jsem vybrala bez podpatku a jedny s podpatkem, kdybych náhodou chtěla vynést sukni nebo šaty.

Svetry a svetrové šaty jsem objevila v New Yorkeru. Byly také ve výprodeji za opravdu nízké ceny. Za všechny tři kousky jsem dala necelých 700,-.

Petrolejový svetr mám doma už jeden v čistě modré barvě. Mám ráda tenhle měkoučký materiál, tuším, že žinylka, nežmolkuje, nekouše, super. Ještě měli tmavě šedý, sladce růžový, dohněda a bílý.

Ze stejného materiálu je i tento zelený. Ve skutečnosti je barva více olivová, sytější, tady jde skoro dohněda, to není. Svetr je kratší, ale bude fajn třeba k černým kalhotám s černým delším tričkem.

Šaty už nemají tak měkoučký materiál, ale myslím, že budou taky fajn. Dlouho jsem chtěla nějaké úpletové, jak já říkám svetrové a u těchto se mi líbí, že neobepínají tělo. Páseček přes ně a budou dobré.

Teď se ještě vrátím k dekoracím do bytečku. Většinou u mě vede Pepco a Sinsay. Nejinak je tomu i tady. Vázu a zlatý tácek jsem pořídila v Pepku a zajíce v Sinsay. Pořídila jsem postupně ještě nějaké další dekorace na jaro a velikonoce, určitě vám je ukážu v některém dalším článku.

V minulém článku jsem zmiňovala, že jsem si pořídila elektrický kartáček na zuby. Zde tedy je. Ještě jsem se ovšem neodhodlala ho vyzkoušet. Já to tak mám často, když jdu do něčeho, čím si nejsem úplně jistá, musím to nechat chvíli uležet, než po tom sáhnu. Je to blbost, já vím, ale co už, každý máme něco  :))) Krabice přišla pomačkaná, kartáčku ale naštěstí nic není.



A nakonec si dáme kosmetiku. Mám tady svou oblíbenou ranní masku od Havlíkovy Apotéky. Potom jsem padla na akci na odličovače očí od Nivey, tak jsem si vzala do zásoby. Mám je asi nejradši. Noční krém od Baley s ureou jsem koupila už podruhé. Je to příjemný, výživnější krém a za pár korun, naprosto mi vyhovuje a při ošklivém počasí, větru, mrazech, jsem používala i ve dne. Přestože je hutnější, není vůbec nepříjemně mastný. Okurkové tonikum od Ziaji jsem koupila prvně, ale myslím, že budu spokojená. Teď používám s Aloe a je fajn. Měla jsem i Acai Berry a taky bylo příjemné.

Jeden kousek z dekorativky zastupuje Catrice a její Tinted Lip Oil v odstínu 020. Je moc příjemný na rtech a krásně rty zabarví. A onen tint má vcelku silnou výdrž, takže i když se vám rty už nelesknou, barva zůstává. Moc příjemný kousek za příjemnou cenu kolem stovky.

Pro dnešek to tedy bude všechno. Můžete mi do komentářů napsat, jestli vás něco zaujalo, kde třeba nejraději nakupujete oblečení nebo dekorace a tak. Budu se moc těšit na vaše slova :)

Mějte se krásně,

Šárka ♥


20 komentářů:

  1. Hezký jsi nakupovala
    Já už nerada trávím čas v obchodech s myslím, že mám doma těch krámů dost.. Kupuji jen to, co nutně potřebuji. Ostatně z důchodem se toho moc pořídit nedá s manželova nemoc nás vyčerpává i finančně a pokud se rozhodne pro operaci na soukromé klinice, tak přijdeme i o úspory. Ale co sexda dělat... Přeji ti hezké dny a nakoupených věci si užij, ať ti dělají radost. Přeji ti krásné dny plné štěstí a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuju a přeji hodně zdravíčka manželovi a samozřejmě také tobě ♥

      Vymazat
  2. Šárko, ráda jsem omrkla tvé nákupy. Jadore je luxusní klasika, domečky jsou roztomilost sama, svetříky měkoučké už podle fotky, tak to mám ráda. Nakupování mě nebaví, jak v OC ta u netu - za chvilku ztrácím trpělivost...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak to máme asi hodně podobně s tím nakupováním. Já teď hodlám pořídit ještě něco na jaro, ale určitě nejlíp opět v jeden den najednou, protože moje nervy :))) Měj se hezky ♥

      Vymazat
  3. Hezky jste nakoupila, Šárko. 🙂
    Mamka kdysi měla vůni z článku - nádherná. Já mám Dior parfémy ráda - o Vánocích 2022, jsem se dočkala své vysněné vůně. Taky ji na sobě necítím, ale prý je to správně, naši vůni má prý cítit naše okolí.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, moc děkuji za návštěvu :) Jaká byla ta vysněná vůně, jestli to není tajemství?

      Vymazat
    2. Není. 🙂 Posílám odkaz: https://www.notino.cz/dior/joy-by-dior-intense-parfemovana-voda-pro-zeny/
      Není to první Dior vůně, kterou jsem zkusila, ale je to rozhodně jedna z mála vůni všeobecně, ke které se ráda vrátím.

      Vymazat
    3. Děkuji :) Schválně si zkusím někdy přivonět.

      Vymazat
  4. Šárko, ty domečky jsou moc hezké - opravdu takové typicky holandské. A líbí se mi i svetry.
    Mne nakupování v poslední době nebaví - a to ani v kamenných krámech ani na netu. Nicméně zrovna v únoru jsem si pár kousků koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem radši, když nakupovat nemusím, když prostě nic nepotřebuju. Hlavně tedy to oblečení. Ale poslední dobou se trochu zadařilo a ani to tak nebolelo :)))

      Vymazat
  5. Šárko, ty domečky jsou tak krásné....škoda, že jsem na ně taky nenarazila, ihned by byly moje🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, myslím, že je na Idylu pořád mají a jde tam teď zase nějaká sleva :)

      Vymazat
  6. Super nákupy))) taky jsem něco objevila v povánočních slevách a dokonce jsem si nakoupila už pár jarních kousků, které jsem musela mít ))) tím s nákupy končím a budu šetřit na dovolenou.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko, k tomu úvodu mě jídlo baví nakupovat, ale už méně platit a rvát ten nákup do auta a pak zase z něj, proto Rohlík využívám alespoň jednou měsíčně. Naštěstí většinou každodenních nákupů dělá tchýně tím, že jsme ve společné domácnosti jí na to přispíváme a ona v místní Jednotě pracuje, tak to má z první ruky takříkajíc. Já nejradši nakupuju kosmetiku a knihy, tam člověk nemůže netrefit velikosti :D jedině složení nebo žánr či snad parfemaci. Jadore jsem měla vloni v té klasické verzi též za nabitou kartičku do Sephory a ty domečky? Ty jsou luxusní! Svetříky já lovím na Vinted za pár peněz, ale když sic chci dopřát tak Lindex. Dekorace do domu ještě úplně kupovat nemůžu ač něco málo už jsem dostala, tak to mám uskladněné na půdě. Ráda bych se podívala letos na veteran burze v Chotusicíh zase po nějakém kousku, v minulosti jsem tam pořídila starý psací stroj a natahovací budík značky Prim. Letos bych se chtěla podívat po gramofonu a čajovém servisu, tak uvidíme co kdo bude mít. Přítel tam bude stejně chtít pro nějaké věci na svoje veterány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi :) Výhoda je, když to do tašek a do auta a zase ven udělá chlap, to mi pak taky ten nákup vadí míň a z 99% jezdíme do potravin naštěstí spolu. Lindex má pěkné svetříky, ale přece jen cena poměrně vysoká. Nechce se mi věřit, že nebudou žmolkovat časem. I když ty tenčí svetříčky... tam věřím, že materiál asi vydrží. Taky se mi moc líbí staré kousky, retro kousky, ale bohužel, nemáme k tomu uzpůsobené zařízení bytu. Měj se krásně :)

      Vymazat
  8. ty domečky jsou moc hezké :) já moc nakupovací tip nejsem, co jde, beru z druhé ruky, ale třeba nakupovat jídlo mě baví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky občas juknu třeba do sekáče a pokud mám štěstí na úlovek, tak mě to moc potěší :)

      Vymazat
  9. Hrozně se mi líbí ty domečky, ráda bych něco podobného vytvořila z keramiky😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasné, pokud je někdo takhle šikovný. Já na ruce vůbec. Přeji krásné dny :)

      Vymazat