pondělí 18. března 2024

TIPY NA VELIKONOČNÍ DEKORACE


Krásné slunečné pondělí :)

Blíží se velikonoční svátky a já bych vám dnes chtěla ukázat pár tipů na velikonoční dekorace. Velikonoce neprožívám rozhodně tolik jako vánoce, z uplynulých let jsem měla pár kousků na výzdobu a s tím jsem si vystačila. Přesto, když jsem nakoukla do pár obchůdků nejen cíleně kvůli velikonočním dekoracím, něco nového jsem si letos pořídila. Fotky mi zas trochu sežraly barvy, myslím, že ve skutečnosti je všechno tak nějak sytější. I když zase mobil ukazuje taky něco jiného než notebook, takže je to trochu oříšek to zachycení reality :)

Zaječí úžasňáky jsem objevila v Sinsay. Já jsem si vybrala v šatičkách dohněda, dále tam měli růžovo-zelinkavou kombinaci. A taky tam měli ještě velké, stojací zajíčky a zaječice. Cena těchto menších zajíců byla 159,- za kus, což mi přišlo parádní. Ouška si můžete naohýbat, jak chcete.


Ze Sinsay mám i keramického zajíčka. Není čistě bílý, má takové ďubky po sobě a je matný. Fotka hodně klame, i co se týče slepičky, kterou jsem ulovila v Pepku. Ta je krémová a taky má ďubečky a rovněž je matná. Jsou to moc hezké, decentní figurky. 

Hnízdečko s vajíčkama jsem koupila v Actionu. Prodávají je v krabičce po dvou hnízdečkách. Jinak mě Action velikonočními dekoracemi vůbec neoslnil.

Úžasné dubové ptáčky jsem našla na instagramu na stránkách Dřevěné výrobky pro Vás. Mají tam spoustu dřevěných dekorací nejen na jaro a velikonoce a vypadají moc hezky. Cena je samozřejmě trošku někde jinde v porovnání třeba s Pepkem nebo Sinsay, ale je to česká firma a ty výrobky vám zůstanou navždy, takže někdy se vyplatí zainvestovat.


Na této fotce mám nového pouze zajíčka s růžovým chlupatým kožíškem. Pořídila jsem ho v Tedi. A dřevěné vajíčko je taky ze zmíněného českého e-shopu. 


Černobílé vajíčko a zajíčka jsem koupila také v Tedi, ale podobné jsem viděla potom možná i v Sinsay a Kiku. Máme kousek od nás v Pardubicích takovou tu nákupní zónu, kde jsou všechny tyto obchody pohromadě, takže je fajn, že to člověk vezme jedním vrzem :))) A spoustu věcí zahlédnu i na instagramu, takže pak už ani nevím, kde co bylo.


I bílého, dřevěného zajíčka jsem pořídila v Tedi. Měli několik velikostí a možná i barev. Černého ptáčka jsem si objednala na Sheinu. Není to, myslím, keramika, ale nějaká pryskyřice a vypadá hezky. Objednala jsem ještě jednoho od jiného prodejce, ale ten nebyl úplně černočerný, ale spíš hodně tmavě šedý. Tenhle se mi líbí víc. Jinak na Sheinu čas od času něco nakoupím, chci vám jednou taky ukázat pár tipů, co opravdu stojí za koupi. Je mi jasné, že ne všichni tento způsob nákupů podporují, já to taky nepřeháním, ale s některými věcmi jsem opravdu moc spokojená. Nekupuji tedy oblečení, ale většinou něco do domácnosti nebo doplňky.



Zelené vajíčko jsem koupila v Pepku. Měli tam i zajíčky v tomhle provedení.


Závěsná, malá, dřevěná vajíčka jsem našla v Tedi. Až mi odkvetou tulipány v kuchyni ve váze, tak je vyměním za větvičky a nazdobím si je.



Závěsného zajíčka jsem objevila v Pepku. Měli ještě v růžové barvě. Dřevěnou slepičku mám rovněž z Pepka a měli, tuším, ještě dvě jiné barevné kombinace. Já si vzala přírodní. A kromě zajíčka a slepičky jsem si v Pepku koupila ještě tři barevné ptáčky na klip. Prodávali pouze v balení po třech a pouze tyto barvy - fialová, zelená a žlutá. Nevyužiju asi všechny, je to fakt kýč jak bič, tak ještě uvidím, jak to s nimi dopadne :) 

A poslední kousek z Pepka je tohle velké, keramické vejce. Vajíček má Pepko spoustu, jednobarevné, zlaté, s různými motivy, matné, lesklé malé, velké.

Tak snad jsem na nic nezapomněla. Jsou to dekorace za pár peněz, pouze u těch dubových ptáčků jsem se trochu rozšoupla. Ale zase je to celoroční záležitost, takže ty se opravdu vyplatili a miluju je ♥

Co vy a velikonoce? Já přímo velikonoce nijak neprožívám, spíš si užívám obecně jara, miluju probouzející se přírodu, jarní kytičky, sluníčko a všechno, co k jaru patří. Ale výzdobu si ráda udělám, proč ne :)

Mějte se krásně, užívejte si slunečných dnů a zase brzy se tady u mých řádků potkáme.

Zdraví Šárka ♥





26 komentářů:

  1. Krásné dekorace. Zatím jsem to neřešila, ale zítra už to napravím...měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám, Šárko, ráda Vánoce, ale i Velikonoce. Máš to moc pěkně vychytané. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné dekorace))) já mám letos s Velikonocemi trochu jiné plány, tak jsem nic nového do bytu nepořizovala.
    Přeji hezký týden. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké dekorace - mne zaujala keramická slepička a pak ti černí ptáčkové. Já mám zatím dva zajíce, tak zvažuju, jestli jim pořídit nějakého kamaráda - ať už zaječího nebo nebo nějakou jinou figurku nebo třeba vajíčko...

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, protože jsem věděla, že budu mít trochu fofr, jarně nadekorovaný dům mám už asi dva týdny. Beru to jako jarní, ne jen velikonoční zdobení, to by bylo jen na svátky a je je přece škoda.
    Do obchodů jsem taky pochopitelně nakoukla i něco málo koupila. Děkuji za tvou podrobnou přehlídku, určitě bych si vybrala.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji :) Já letos dekorovala taky dřív než jiná léta, kdy jsem měla nazdobeno vyloženě jen na ty Velikonoce. Letos jsem to pojala taky jako jarní výzdobu, jen sem tam přidala zajíčka a vajíčko :) Aspoň budou dekorace využité po delší dobu :) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Moc krásné dekorace. Já v Tedy taky ulovila zajíčka - malého i velkého. A ještě krásné keramické vajíčko....jinak jsem letos nové dekorace nepořizovala.

    OdpovědětVymazat
  7. To my na Velikonoce žádnou výzdobu neděláme. Jsme toho názoru, že kvůli těm třem dnům to nemá smysl. Nanejvýš někde venku ustřihneme dvě nebo tři větvičky kočiček a někdy ani to ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já proto letos začala mnohem dřív, protože mi je líto ty dekorace vytáhnout jen na svátky, jako jsem to dělala dřív. Takže to máme spíš jako jarní výzdobu sem tam se zajíčkem a vajíčkem :) Krásné dny přeji.

      Vymazat
  8. Moc hezké dekorace - věřím, že vám tvoří pěkný a útulný domov. 🙂
    Já velikonoční svátky taky nijak neprožívám. Nazdobíme dům, napečeme něco dobrého na zub, ale jinak se na Velikonoce vždy těším jen proto, že pro mě to jsou svátky jara, které mám moc ráda.
    Hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, mám to přesně tak, prostě oslava jara, které miluju, protože se všechno probouzí :) Krásné dny...

      Vymazat
  9. Ahoj Šárko, já se přiznám, že Velikonoce už pár let nijak neslavím, resp. vajíčka nebarvím neb k nám nikdo nechodí, tchýně beránka koupí a na dekorace zatím nemám prostor. Přitom jsou to pěkné svátky, ale asi pro mě více patří k dětství. No snad mi letos vyjdou jarní dílničky a zelené pivo, když už nic moc jiného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, k nám taky nikdo nechodí, děti máme dospělé, vnoučata zatím ne :) Vlastně jsem nikdy neměla velikonoce ráda. Ale teď si ráda jarně nazdobím byt a sem tam přidám nějakého toho zajíčka nebo vajíčko, upeču na svátky mazanec a to je tak asi všechno. Ale ty dekorace mě baví, no :)) Měj se hezky :)

      Vymazat
  10. Na Vánoce zdobím víc, ale ani Velikonoce nenechám bez povšimnutí. Zdobím tak, aby to nebylo jen na ty tři dny. V podstatě začínám na Smrtnou neděli. Zítra je Květná neděle - to mají u nás děvčata lítování. Takže mám připravené dárečky.
    Nakoupila jsi bezvadně. Slepička se mi líbí moc. Já ji tedy v Pepcu nezaregistrovala, kdyby ano, už bych ji měla v košiku:-)
    Hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji :) Taky jsem právě zdobila už dopředu a na Velikonoce jen přidám do vázy větvičky s vajíčky. Krásné jarní dny :)

      Vymazat
  11. Ty dekorace jsou moc pěkné, ale ti zajíci, to je fakt nááádhera 😀😉

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dekorace 😊. Letos jsem pár kousků taky nakoupila, v Pepcu, v Actionu jsem pořídila svítící vajíčka a v zahradnictví slaměného zajíčka 🐰.

    OdpovědětVymazat
  13. Koupila sis moc hezké dekorace :) v Pepcu a podobných obchodech nakupuji moc ráda! Mám to přesně jak ty, Velikonoce nějak zvlášť neprožívám, ale miluji, jak se příroda probouzí po zimním spánku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Ano, to probouzení přírody je nádherné ♥

      Vymazat