čtvrtek 15. října 2015

Kdo jsem?



Mé jméno je Šárka.
Jsem maminkou dvou dospělých dětí, syna a dcery. Zajímá mě spoustu věcí, jen toho času je, zdá se, čím dál méně. Miluji knihy a čtení. Jakmile se můžu schoulit pod deku a s hrníčkem čaje či kávy se ponořit do voňavých stránek, na chvíli prožívat osudy někoho jiného, tak jsem opravdu spokojená. Pěstuji orchideje, ale žádný obří pěstitel nejsem, vlastním asi třináct kousků. Ráda podnikám výlety po vlastech českých a s tím souvisí i můj další koníček a sice fotografování. 

Největším relaxem po těžkém dni je pro mne výlet do přírody, do lesů, k řece, neuvěřitelně mě to nabíjí. Nepohrdnu ani posezením v příjemné kavárničce.

Jelikož knihy jsou mojí vášní číslo jedna, v červnu jsem si založila knižní blog, kam můžete také zavítat, bude mi potěšením. Nejprve jsem chtěla publikovat pouze na jednom blogu, ale nakonec jsem se rozhodla, že knižní blog bude pouze pro knižní příspěvky a založila jsem ještě tento druhý blog Touhy a lásky..., kde budu publikovat vše možné z mého života :)




Přezdívku Noelia používám pouze na Google+ a na knižním blogu. Tady budu prostě Šárka. 

Budu moc ráda, pokud můj blog objevíte a třeba nakouknete podruhé, potřetí, počtvrté...Poznáte mě mnohem více.

Moc se na vás těším...

Žádné komentáře:

Okomentovat