čtvrtek 15. října 2015

Probdělá noc, fotografování #1


Přeji všem krásné ráno :)

Na dnešek se mi podařilo celou noc nespat. Ne že bych o to stála, ale prostě to nešlo, nevím z jakého důvodu. Takže jsem si založila tento blog a už hezkých pár hodin poslouchám kokrhání kohouta od sousedů.
Dcera odjela do školy, manžel do práce, syn spí po noční a já budu mít tedy klidné ráno jen sama pro sebe. Momentálně mi to není až tak vzácné, jsem již tři týdny na neschopence, takže těch rán v klidu u kávy už proběhlo spoustu. Ale na druhou stranu, až budu opět chodit do práce, budou mi chybět
Letos si tedy můj foťáček ještě vůbec neužil barevného podzimu. A že je podzim bezkonkurenční malíř, víme všichni. Docela mě to tedy mrzí, protože než budu moct vyrazit ven, nejspíš zapadneme sněhem. Ale to by také nebylo špatné, fotografií zasněžené přírody mám opravdu pomálu:)

Potěším vás alespoň několika snímky podzimu loňského. Byl nádherný...









Přeji všem krásný den plný pohody :)

Šárka ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat