neděle 1. listopadu 2015

Malováním pryč od stresu...

Přeji krásnou slunečnou neděli všem :)

Je opravdu nádherně, to hned člověk pookřeje na duši...

Minulý týden jsem se na svém knižním blogu pochlubila, že mám konečně svoje první omalovánky pro dospělé. Strašně jsem je chtěla a nakonec, než jsem se rozhoupala je koupit, dostala jsem je od kamarádky. Takže jsem měla obrovskou radost, hned jsem si koupila pastelky a pustila se do malování. A je to opravdu skvělé. Mozek vypne, jen se soustředí na to, aby nepřetáhl :) Jen ten čas u toho vymalovávání nebezpečně letí. Ale je to opravdu super relax a doporučuji.

Dostala jsem i záložku do knih...
Můj první obrázek na zkoušku...


... potom už jsem zkusila větší :)



... a teď jsem rozdělala tento a rozhodla se trochu vyřádit s barvičkami :)


Koukám, že foťák mi to trochu kazí :) Zlatá a stříbrná zde vypadá jako hnědá a šedá a i barvy jsou míň syté než ve skutečnosti. Uvidím příště, jestli se mi podaří vychytat lepší světlo.

Mějte se krásně, užívejte sluníčka a kdo malujete, tak si to maximálně užívejte taky. Já už se těším na odpoledne, až zase zasednu k pastelkám :)

Ahoj Šárka ♥

10 komentářů:

  1. No pěkně jsi se rozjela :-) Jen maluj a relaxuj, až dojdou koupíme nové ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho o nich přemýšlím :) ale váhala jsem jestli se u toho fakt zrelaxuju, takže hned kupuju a zkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to fakt strašně baví, člověk všechno vypustí z hlavy. Říkala jsem si, jestli se u toho nebudu vztekat, zatím ne, ale třeba i na to dojde :) Ale tak zas není nic jednoduššího, než přejít k jinému obrázku, pokud jeden nebaví. Doufám, že budou bavit i tebe. Budu ráda, když se třeba potom ozveš, jestli tě malování chytlo :)

      Vymazat
  3. veľmi zaujímavé a pekné:) koľko to cca stojí?:)
    bola by som rada kebyže sa pozrieš na môj blog:)
    http://lifestyle-by-lujs.blogspot.sk/2015/10/halloween-tag.html

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :) Děkuji :) Ceny jsou různé, koukala jsem na internetu... cca od 80 až třeba do 300-400Kč a to jsem projížděla jen zběžně. Ale spousta jich je v průměru tak kolem 150Kč na netu, určitě se dá vybrat za příznivou cenu :)
    Na tvůj blog se ráda podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty omalovánky jsou naprosto boží, taky si je chci pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, já jim totálně propadla :) Už vybírám další pastelky :)

      Vymazat