úterý 3. listopadu 2015

Neodolala jsem...

Přeji krásné odpoledne :)

To jsme měli zase krásný den, že? Se sluníčkem je to hned veselejší.
Já byla dnes u lékaře a potom jsem toho trošku využila a jukla do několika obchodů... a taky do knihkupectví Dobrovský. A to jsem neměla dělat. Neodolala jsem totiž a koupila jsem si další omalovánky. Nestačí, že jedny mám a že mi kamarád ještě nějaké vytiskl z internetu, prostě jsem si je musela koupit. Bylo to silnější než já. Tak teď budu obrázky střídat. Nemám strach, že by jich bylo hodně :-D

Přikládám fotografie pro vás, kteří třeba tuto knížku omalovánek neznáte... a zajímala by vás.











Mějte se krásně, já se asi na chvíli usadím k malování :)

Ahoj Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Jsou nádherné. jak já bych malovala, jen kdyby bylo víc času. Kdysi, tak 10 let zpět, jsem malovala mandalu a bylo to super.

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si kúpila Relaxačné maľovanky, milujem to ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat