čtvrtek 19. května 2016

Barevná recenze - Velká kočičí pohádka - omalovánky Kateřiny Svozilové


Autorka ilustrací: Kateřina Svozilová
Autor textu:             Karel Čapek
Počet stran:             64

Vydalo nakladatelství Artův svět jako „nulté“ vydání



Před časem jsem si znovu po dlouhé době přečetla slova, kterými babička z Čapkovy Velké kočičí pohádky popsala kočku:

„...zvíře, které má oči smaragdové, a přece mu je nikdo neukradne, vousy takovéhle, a přece to není mužský, kožich jiskrný, a přece mu neshoří, nožičky hedvábné, a přece si je nikdy neprochodí, a v kapsičkách šestnáct nožů, a přece si masa nenakrájí...“

Uvědomila jsem si, že to je jeden z nejhezčích popisů tohoto krásného zvířete, jaký jsem kdy četla. A protože jsou tyto omalovánky věnovány kočkám, rozhodla jsem se je doprovodit Čapkovým nesmrtelným příběhem.

Doufám, že si při čtení této krásné pohádky a také při vybarvování mých koček, užijete spoustu příjemných chvil.

Kateřina Svozilová

Měla jsem velikou radost, když mě autorka těchto úžasných obrázků oslovila, jestli bych nechtěla recenzovat právě její první omalovánkovou knížku. Moc si toho vážím.



Velká kočičí pohádka je originální omalovánková kniha, žádnou podobnou nikde nenajdete. A to se mi moc líbí. Zjistila jsem totiž, když si kupuji omalovánky, že se obrázky opakují, jsou podobné, ne-li stejné. Tady prostě sázíte na jistotu originálu a dostanete ji.

Obrázky koček jsou veselé, roztomilé a když je vybarvíte, jsou přímo k poňuchňání. Navíc je kniha doplněna Čapkovou Velkou kočičí pohádkou, což se mi také moc líbí. Další punc originality. Viděli jste snad někde omalovánky s pohádkou? Já zatím ne.

Obrázky se mi moc pěkně malovaly. Papír je pevný, neprotláčí se, přestože já dost tlačím na pastelku. Ani tisk se neobtiskává na další stranu, což je pro mě velké plus. Jen bych upozornila na linery, které jsou z druhé strany malinko vidět, ale zase záleží na značce. Já používám Stabilo a řekla bych, že jsou dost mokré. Ovšem jsem stejně pastelkový tip, linery používám minimálně. Tady si myslím, že ani nejsou potřeba, všude se dostanete krásně pastelkou. Ale jak jsem psala, záleží na značce. Kvalita papíru těchto omalovánek je pro mě naprosto dostačující a vyhovující. Měla jsem pocit, že vybarvuji na čtvrtce, je opravdu pevný.



Co říci na závěr? Jsem nadšená ♥ Omalovánky jsou originální, krásné, určitě vhodné nejen pro dospělé, ale i pro děti. Umím si totiž představit, že když si přinesete domů tuto krásnou knížku a děti ji uvidí, rozhodně netečné nezůstanou :))

Přeji autorce mnoho úspěchů a ať se omalovánky dobře prodávají.

A pro vás čtenáře a milovníky omalovánek přikládám několik odkazů, kde autorku a její obrázky najdete.

a FB stránky autorky a omalovánek 

A nakonec video, které potom najdete i na stránkách projektu Hithit.



Moje hodnocení: 5/5 



Kateřině Svozilové moc děkuji za důvěru a zaslání těchto krásných omalovánek. Bylo mi potěšením :)



14 komentářů:

  1. Milujem mačky! ♥ Takže tieto omaľovánky určite musím mať :D Ďakujem za tip a chválim krásnu recenziu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou opravdu nádherné. Musím si nějaké pořídit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. paradni omalovanky. a super pro ty co jako já neumí moc stínovat a rozmazávat a prolínat ale tak moc chtěji omalovávat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já ve stínování taky ještě pořád tápu a tady to až tolik potřeba není :) Ale na druhou stranu... malujeme, jak umíme, hlavně, když máme z obrázků radost :)

      Vymazat
  4. Krásné omalovánky, jen kdybych měla čas. Pro mě sednout si jen tak a malovat je utopie, alespoň teď ve zkouškovém.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu, že ve zkouškovém není čas. Ani já teď nějak časem neoplývám, doma mám stoh omalovánek a leží ladem. A myslím, že přes léto to nebude lepší. Večer pak vezmu knížku a čtu. Ale tak mi zůstanou na zimu :)

      Vymazat
  5. Tyto omalovánky jsou opravdu parádní, už jsem se Ti k nim někde vyjadřovala myslím :) Určitě neodolám a pořídím je :) Moc se mi líbí Tvoje provedené toho posledního obrázku, velice podařené :) Krásný večer, Šárko!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, omalovanky jsou moc roztomile a ty je mas moc pekne vymalovane :-) Preji krasny zbytek vikendu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) A máš pravdu, kočičky jsou úžasné :)

      Vymazat