úterý 17. května 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #2


9. 5. - 15. 5. 

Všechny vás srdečně zdravím :)

Dnes pro vás mám pokračování projektu 365 dní ve fotografii, a sice týden druhý.
V pondělí mi od kamarádky dorazila objednávka Avonu. Rtěnkové vzorečky jsou super, alespoň se nebudu bát objednat si potom jednu konkrétní barvičku. Mám jich asi devět a jeden stál cca 8Kč.


V úterý jsem vám nafotila, jak to vypadá, když knihomol nemá pořádnou knihovnu, ale pořád syslí a syslí :D Prostě oblečení muselo jít stranou :))


Ve středu jsem se radovala, protože jsem zjistila, že mi pokvete Miltoniopsis. Nevěřila jsem, že tento druh orchidejky mi ještě někdy vykvete. Jupíííí ♥ Radost veliká, ale foto nic moc no. Až vykvete, bude to hezčí :) ♥ Je vidět, že péči nemá takovou, jakou by si zasloužila, protože má harmonikové listy, ale přesto mě potěší svými kvítky :)


Ve čtvrtek ráno jsem vám vyfotila toto krásné platíčko jahod, než jsem se je jala konzumovat. Někdy je chuť na úkor toho, jak nádherně vypadají, ale tyto byly opravdu slaďoučké :)


Pátek třináctého byl opravdu takový nijaký den, měla jsem i mizernou náladu, ale přece jen mi ji zvedlo nakladatelství Metafora, když mi od nich dorazila výhra ♥


V sobotu se konečně kolem mě něco dělo. Vyrazila jsem do Prahy na Svět knihy a náležitě si to užila :) Vybrat foto byl tentokrát problém :)) Nakonec jsem vybrala snímek, na kterém je islandská autorka detektivek Yrsa Sigurdardóttir. Pokud by vás zajímal fotoreport ze Světa knihy, můžete mrknout na můj knižní blog :)


A v neděli jsem si dala ke kávičce tyto vynikající rohlíčky. Mám je moc ráda, protože těsto není vůbec sladké, pouze ta ořechová nádivka uvnitř. Bohužel to není domácí výroba, koupili jsme je na nákupu v Bille.


Jak vidíte, tento týden byl opravdu klasicky domácí. Opravdu jsem nikde nebyla, kromě soboty nic nezažila :)

Uvidíme, jaký bude další týden, jestli bude zajímavější :) Kvůli vám doufám, že ano :)

Pro další příspěvky chystám recenzi na krásné kočičí omalovánky od Kateřiny Svozilové, které jste u mě už mohli vidět, když mi dorazily, fotočlánky z Luhačovic a okolí Sečské přehrady, po dlouhé době bude nějaký ten nákup a určitě také Postcrossing, protože se mi nahromadilo spoustu pohledů od posledního článku. Myslím tedy, že se máte nač těšit :)

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Šárko, musím se tu smát, protože tu knihovnu rovnáme úplně stejně :-D Normální lidé mají ve skříních oblečení. My knihomolové máme knihy snad i ve spížích :-D
    Gratuluji k výhře, a jsem ráda,že jsem mohla být součástí tvého sobotního výletu do Prahy :-)
    Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, obávám se, že se brzy dostanu opravdu i do té spíže :)) A sobota byla úžasná, dlouho budu vzpomínat :)

      Vymazat
  2. Ano, ano :D ... jak rika muj manzel: "Tvl, vsude kam se podivam, knizky, na stole, pod stolkem, ve skrini, na skrini, v suplicich, v praci, no jesteze je nemame v koupelne a na zachode ." :D :))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, je to hrůza, ale je to tak :)) Ovšem vůbec mi to nevadí, že mám knihy všude, kam se podívám :))

      Vymazat
  3. Ja bych taky potrebovala vice mista na knihy :-(Mas peknou orchidej, uz se tesim, az vyfotis kvitek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se těším, až kvítek rozpukne :) Určitě vyfotím :)

      Vymazat
  4. :) i já se směji... ale za to je kromě obýváku a ložnice mám v ateliéru, na chodbě a dokonce i na balkoně - krytém. :) Jinak moc pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, toho balkonu jsem se lekla, než jsem dočetla, že je uzavřený :D Ale je fakt, máme knihy všude :) A těší mě, že je nás víc :))

      Vymazat