pondělí 9. května 2016

První týden projektu 365 dní ve fotografii


1. 5. - 8. 5. 2016

Přeji vám všem krásné pondělí :)

Dnes mám pro vás shrnutí prvního týdne projektu 365 dní ve fotografii. Výjimečně bude fotografií osm, protože jsem chtěla začít přesně prvního dne v měsíci a to byla neděle. Každý další týden už bude klasicky pondělí až neděle.

A jak můj první týden dopadl?

V neděli jsem sepisovala knižní recenzi. Zde vidíte můj „tvůrčí chaos.“


V pondělí jsem měla sraz s kamarádkou. A ke kafíčku nemohlo chybět něco sladkého, to uznáte :) Hruškový řez byl výborný.


Úterý se neslo ve znamení pastelek a Říše snů.


Ve středu jsme si dali k obědu „naši“ farmářskou polévku. Recept bude brzy na blogu.


Ve čtvrtek jsem procházela v Pardubicích kolem pojízdné kavárničky. Tak jsem vám ji vyfotila.


V pátek jsem si cestou na nákup zachytila krásu jarních kvítků.


V sobotu jsme výletili okolo sečské přehrady. Bylo nádherné počasí. A příroda božská ♥


A v neděli jsem se kochala mými milovanými tulipány.


Doufám, že se vám můj první týden líbil a pokud se někdo k projektu přidá, budu moc ráda :)

Mějte se krásně a přeji úspěšný start do nového týdne.

Vaše Šárka ♥



16 komentářů:

  1. Krásné fotky a nejspíš to vypadá i na krásný týden. :) Ty omalovánky, jsou krásné, také si chci nějaké pořídit na prázdniny. :)
    http://probablywiththoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji :) Omalovánky jsou úžasné a je jich nepřeberné množství, budeš mít z čeho vybírat :)

      Vymazat
  2. Šári, to je krásný! A moc pěkný projekt, procházka naším městem ;-) Nádhera! Těším se na další fotky. Protože jsem fotkofil :-D

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, moc děkuji :) Doufám, že se v mém životě bude něco dít, aby bylo co fotit a u projektu vydržím :)
      I tobě krásný den :)

      Vymazat
  3. Nádherné všechno. Pořád se chystám začít s tímhle super projektem a nějak nestíhám ani fotit.
    Tak krásný další týden, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji :) Taky mám trošku strach z toho, jestli vydržím, necháme se překvapit :) Jinak taky nemám moc času na focení, nejlepší je odjet na výlet, tam si člověk na snímky čas už udělá :)
      I tobě krásný, květnový týden :)

      Vymazat
  4. Uplne skvele, Sarko. Jen tak dal. Tvuj projekt me bude hodne bavit. Jsi v praci, na cestach, ve meste...porad se kolem tebe neco deje...tesim se na pokracovani.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) No nevím, jestli je kolem mě tak živo :) Práci momentálně hledám, takže sázím i na to, že až bude, bude něco nového... snad i k fotografování :) Ale teď to bude snad dobré, bude hezky, člověka to potáhne ven, na výlet, na procházku. Horší bude podzim, zima... jestli tak dlouho vydržím :D Ale budu se snažit :)

      Vymazat
  5. Tak to vypadá, že si měla super týden! :)
    Už se těším na pokračování tohoto projektu, snad ti to vydrží až do konce! :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Asi také zkusím, je to super nápad! :-) Konečně zužitkuji to moje rádoby focení na procházkách... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Pokud fotíš, tak to určitě vyzkoušej, škoda fotek, které člověk neukáže :D

      Vymazat
  7. Projekt 365 zbožňuju! Sama jsem se do něj pustila řeknu Ti, že na konci jsem byla ráda, že to mám za sebou :D Rok je vážně dlouhá doba a přemýšlet každý den nad tím, co vyfotíš je vážně obtížné. Proto to dokážu ocenit :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentík :) Představa roku je pro mě zatím taky neuvěřitelná, tak uvidím, jak to půjde :D

      Vymazat