úterý 10. května 2016

Kuskus se zeleninou a žampiony


Přeji vám všem krásný, jarní den :)

Dnes mám pro vás recept na výborné zdravé jídlo. Někdy mě to taky chytne, že vyměním klasiku za trošku odlehčenou stravu a nutím do toho i zbytek rodiny. Ale jen jemně, ne násilím. Kdo jíst nechce, může klidně dobrovolně zůstat o hladu :D

Dnes tedy kuskus se zeleninou a žampiony...


A co budete potřebovat?

Suroviny:
kuskus připravený dle návodu
paprika
rajčata
cuketa
žampiony
cibule
sůl, pepř, sušený česnek, indické kari, sladká maďarská paprika
sojová omáčka, olivový olej

Na čtyři porce budete potřebovat cca 300g kuskusu, 1 velkou papriku a jednu menší, tři rajčata, 1 cibuli, 1,5 menší cukety, asi 7 žampionů a koření dle chuti. Kuskus si připravíme dle postupu na krabičce. Na oleji necháme zesklovatět na jemno nakrájenou cibuli, přidáme na drobnější kousky pokrájenou papriku, rajčata a cuketu, kterou vložíme až ke konci, je hned měkká. Vše restujeme do poloměkka. Osolíme, opepříme, přidáme trochu sojové omáčky a koření dle chuti - já dala kari, sladkou papriku a sušený česnek. Žampiony si orestuji zvlášť na pánvi pěkně dozlatova. 



Hotovou zeleninu promícháme s kuskusem a žampiony. Několik kousků hub si necháme na ozdobu.

Servírujeme na list ledového salátu. Můžete posypat strouhaným sýrem, který já jsem si také koupila, ale nakonec jsem na něj úplně zapomněla :D



Přeji dobrou chuť :)

Vaše Šárka ♥



6 komentářů:

  1. No presne podľa môjho gusta. Musím vyskúšať vyzerá perfektne.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrůtka! Kuskus jsme už dlouho neměli, tak ho brzy udělám, díky za inspiraci, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme ho právě měli také po docela dlouhé době :) Díky za návštěvu, Klárko :)

      Vymazat
  3. Přesně takové recepty mám ráda - jednoduché, chutné a bez masa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já maso mám ráda, ale nemusím ho mít denně, to vůbec ne. Rozhodně si pochutnám i na jídle bez něj :)

      Vymazat