úterý 3. května 2016

Recenzní výtisk v podobě překrásných omalovánek


Přeji vám všem krásný den :)

Dnes mi dorazil recenzní výtisk překrásných omalovánek Velká kočičí pohádka od autorky Kateřiny Svozilové. A nemůžu se nepochlubit, to určitě chápete :)



Omalovánky jsou překrásné a já jsem moc ráda, že mě autorka oslovila a zaslala mi tuto úžasnou knihu kočičích obrázků. 





Sami vidíte, jak jsou obrázky nádherné a roztomilé. Přestože mám před sebou ještě jedny omalovánky k recenzi, moc se na tyto těším, protože jejich vymalovávání si rozhodně užiji, to je prostě jasné na první pohled :)

Přeji vám všem krásný den a báječnou náladu :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. To je kouzelné!!!
    S dětmi ve škole posloucháme kočičí pohádku ve výtvarné výchově. Teď bych mohla spojit čtení a kreslení.
    Super!!!
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šárko, tak tyto omalovanky jsou nadherne a pan Karel Capek je muj oblibeny autor :-)Pekne si je uzij a tesim se na vymalovane obrazky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, moc se těším, až se na obrázky vrhnu. A propojení s pohádkou je skvělý nápad. Jsou to opravdu povedené omalovánky :)

      Vymazat