pátek 8. července 2016

Moje omalovánkové a pastelkové přírůstky – trošku déééélší příspěvek ☻


Všechny vás moc zdravím :)

Po nějaké době pro vás mám příspěvek, který se týká omalovánek. Ukážu vám, jaké omalovánky jsem si pořídila, co se mi povedlo vymalovat a také něco málo nového z mých pastelek.

Měla jsem před časem období, kdy jsem omalovánky odložila a v podstatě nemalovala. Nějak mi to nešlo, neměla jsem do toho chuť, tak proč se nutit. O tom to přece není, malovat za každou cenu jen proto, že mám ty omalovánky a pastelky doma. Ale to období je pryč a už si vybarvování zase užívám ♥

Strašně dlouho jsem obdivovala omalovánky Hanny Karlzon Dagdrömmar. Obrázky jsou nádherné a já se rozplývala nad každým vymalovaným v omalovánkových skupinách. Ale nechtělo se mi za ně dávat přes 400Kč. Pro mě je to prostě ještě pořád dost za jedny omalovánky. I když jsou v pevné vazbě, takže jde opravdu o knihu a vypadají moc pěkně. Ovšem později vyšly omalovánky na Slovensku pod názvem Poďme snívať a bylo rozhodnuto. Tyto omalovánky ve slovenské edici jsou také ve tvrdé vazbě a na stránkách Radost pro maminku jsem si je koupila za 270Kč. Udělala jsem si tak radost k svátku.


Nyní jsou omalovánky ke koupi už i v české verzi pod názvem Zasnění. Jsou brožované a cena je ještě nižší.

Já jsem ale ráda, že jsem si koupila tu pevnou verzi. Jsou opravdu krásné, desky se nepomačkají, neohnou se rohy. Zkrátka je to opravdu kniha. Mám zálusk i na další knihu autorky s názvem Sommarnatt. Ale zatím počkám, jestli časem zase nevyjde v nějaké levnější verzi.

Poďme snívať jsou omalovánky tištěné oboustranně, papír je poměrně kvalitní. Já však dost tlačím na pastelky, mně by se ještě víc líbilo, kdyby byly omalovánky jednostranné. Ale to je jen detail a můj pocit a problém v tom, že prostě zbytečně tlačím :))



Vymalovanou mám zatím pouze úvodní stranu, protože mám knihu opravdu teprve chvíli. 


No a protože je nesmysl platit poštovné pouze za jedny omalovánky, že, to uznáte ☻☻☻ Tak jsem si objednala ještě několik kusových pastelek, blender a korektor.

Ovšem z pastelek jsem malinko zklamaná. Nebo takhle... jen z některých odstínů. Je fakt, že i když máte jednu značku pastelek, pigment odstínů může být odlišný. 

Dvě kusové pastelky jsem si vybrala od značky Derwent Artists. Jsou to umělecké pastelky, ale na mě jsou dost tvrdé. Tyto konkrétně mě moc neoslovily.

Další dvě kusovky jsou Derwent Metallic – metalické odstíny. Ty se mi líbí víc, třeba ta modrá, kterou mám, je nádherně pigmentovaná a i tvrdost je mi příjemná. 

Blender od Derwentu mi taky naprosto vyhovuje. Je určitě lepší než od KIN.

Zato z korektoru nadšená nejsem vůbec. Připadá mi, že se matlá, rozmazává a zkrátka dělá to, co já zrovna vůbec nechci. Možná s ním jen neumím, ale asi si na bílé detaily koupím raději nějakou fixu nebo gelovku, abych si tímto nezničila hotový obrázek. Ale třeba ho někdy k něčemu využiji. Ale i kdyby ne, stál pár drobných, tak to nebude žádná tragédie.



Šest pastelek jsem si vybrala od značky Cretacolor Karmina. Jde o umělecké a vysoce světlostálé pastelky. Mají pěkné odstíny, dobrý pigment, ale stejně jsem čekala víc nebo možná trošku něco jiného, nevím. Maluje se s nimi pěkně, to ano, ale neskáču nadšením.


Tak tohle je všechno z mé poslední nadílky. Teď vám ještě ukážu dvoje omalovánky, které jsem si před časem pořídila a na blogu se o nich zatím nezmiňovala. Jsou to dílka Kerbyho Rosanese. Milovníci omalovánek je určitě znají.

Proměny zvířat jsem si koupila už někdy z jara. Zatím jsem v nich však rozmalovala pouze jeden obrázek, který stále není dokončený. Což ale neznamená, že se mi omalovánky nelíbí, naopak. Jsou úžasné, obrázky jsou naprosto skvělé a lákavé. Ale jak jsem psala, měla jsem krizi a nechtělo se mi malovat, takže zatím jsou téměř netknuté.





Další omalovánky od autora je Říše snů. Tyto omalovánky jsem dostala od nakladatelství Grada jako recenzní výtisk. Jsou taky naprosto úžasné, obrázky pestré a nápadité. 






Tento obrázek potřebuje ještě dokončit :)


A na samotný konec ještě několik mých výtvorů z různých omalovánek.

Tajná zahrada – Art edice
Tuším, že z Velké knihy vymalovánek
Staženo z internetu
Zmínila jsem, že se mi nechce dávat za omalovánky hříšné peníze. Ale na druhou stranu už nekupuji ty úplně levné, kde jsou různě namíchané obrázky, které se hodně v těchto různých omalovánkách opakují. Potom si koupíte třeba troje různé omalovánky, ale obrázky máte podobné, ne-li některé úplně stejné. To mě docela štve a ty už tedy nekupuji. Chce to najít zlatou střední cestu a víc popřemýšlet, než si člověk nové omalovánky pořídí.

A to je pro dnešní článek všechno. Doufám, že vám nevadí, že je dost dlouhý, ale tak nějak se mi to sešlo a chtěla jsem se s vámi podělit a třeba vás i inspirovat :)

Mějte se moc krásně, užijte si nadcházející víkend a třeba právě s omalovánkami :)

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Nádherné omalovánky, musím se po nich podívat, mají uvnitř opravdu krásné obrázky. Taky ráda vybarvuji, ale používám zatím obyčejné pastelky. Moc hezky vybarvuješ. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já taky nemám žádné extra drahé pastelky. Nejvíc jsem spokojená zatím s KIN Polycolor, klasická, česká značka a jsou výborné. Určitě chci ještě dál nějaké vyzkoušet, ale nejsem zas žádný profík, tak do nějakých opravdu drahých nepůjdu. Myslím, že ty ocení už potom ti opravdoví talentovaní kreslíři :)

      Vymazat
  2. Já mám doma zatím jedny omalovánky a v nich vymalovaný jeden obrázek. Mě pořád víc baví malovat než si něco vymalovávat. Ale obdivuji, jak krásné obrázky ti pak vznikly:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas malovat vůbec neumím, tak jsem ráda, že mám předlohy a můžu aspoň vymalovávat a taky tak trošku využít svou fantazii :)

      Vymazat
  3. Krásné motivy a hodně moc práce.....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, u některých obrázků strávím dost času, to je pravda, ale baví mě to :) Jen někdy nevím, jak rozložit volný čas mezi omalovánky a knihy, které jsou pro mě úplně tou největší vášní :)

      Vymazat
  4. Tak tie sú nádherné! Ja mám doma iba jednu knihu, no doooosť hrubú a je to príjemný relax :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. Vlbec nejsem vybarvovací typ. ale ty obálky vypadají krásně! Tak ať plní účel :)

    OdpovědětVymazat