neděle 10. července 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #9


27. 6. – 3. 7. 2016

Přeji vám krásné nedělní odpoledne :)

Doufám, že si užíváte sluníčka, odpočíváte někde u vody nebo u bazénu, protože se má prý příští týden citelně ochladit. Tak uvidíme, jestli se předpověď naplní. Nemusela by.

Já mám pro vás dnes pravidelný týdenní článek s fotografiemi. 

V pondělí jsem si fotila opět knihu k recenzi. Pokud máte rádi příběhy z počátku 20. století, určitě doporučuji. Knížka se moc pěkně četla, i přestože by někoho mohlo odradit, že má přes pět set stran. Ale během četby vám to vůbec nepřijde.


Holky mi pořád krásně kvetou, dělají mi radost :)


Den před mým svátkem přijeli rodiče a dopřáli jsme si malé mlsání.


Pěkná průtrž mračen a krupobití v Pardubicích. Fotila jsem před pardubickým nádražím, ale škoda, že na fotce ten lijavec vůbec nevynikne. Ale tma byla pěkná, na to že bylo asi půl druhé :)


Musela jsem vyzkoušet, jak se nanáší makeup houbičkou :) Mimochodem, brzy vyjde na tento výrobek na blogu recenze.


Denivky jsem si kdysi nakoupila v různých barvách a přestože je to jinak nevzhledný keřík, květy mají krásné.


V neděli jsem se dala jsem se do přesazování orchidejí. Zkusila jsem dvě a pokud můj zásah přežijí, budu pokračovat, protože ještě několik adeptek na přesazení a omlazení mám.



Tak to byl můj další, v pořadí už devátý týden projektu. Mějte se moc krásně a užívejte si prázdnin, dovolených, zkrátka slunečných, letních dní :)

Zdraví vás Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Denivky neznám, ale na tvé fotce jsou krásné. :) A ta průtrž... mazec. :) Fotka má duši a je tam vidět, jak je všude mokro a kapky se odráží od země, takže to vyniká, neboj. :) Fotit déšť je oříšek. Taky už jsem párkrát zkoušela a nakonec jsem to vzdala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, máš pravdu s tím deštěm. Nahrát to, by bylo určitě mnohem efektivnější, protože to byl pořádný rachot :)

      Vymazat