neděle 3. července 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #8


20. 6. – 26. 6. 2016

Přeji vám všem krásnou červencovou neděli :)

Dnes mám pro vás opět sedm fotografií mého projektu 365 dní ve fotografii. Doufám, že vás tyto fotočlánky ještě pořád baví a nenudím vás jimi.

Na začátku týdne jsem sepisovala recenzi na knihu Pravidlo průšvihu a tudíž pochopitelně došlo i na focení :)


V úterý jsme s dcerkou dostaly chuť na toustíky a tak jsme si je k večeři připravily. Otestovaly jsme prvně náš nový sendvičovač a funguje skvěle.


Káva vždy a všude... na každém kroku. Znáte to, že? Alespoň určitě někdo z vás :)


Ve čtvrtek jsme se sešly s kamarádkou v oblíbené čokoládovně a pochutnaly si na ledové čokoládě. Potřebovaly jsem se zchladit, protože bylo asi 30 stupňů ve stínu, ne-li víc.


V pátek jsem dosázela muškáty... konečně. Naštěstí jsem je kupovala pěkně narostlé a nakvetlé, když jsem se do nich pustila takhle pozdě.


Někdy, když nevím, co bych vám zrovna nafotila, vyjdu na zahradu a ulovím nějakou květinku. Tentokrát bohyšku :)


A tohle je naše Jůlinka ♥♥♥



Další týden máme za sebou. Taky vám připadá, že všechno nějak rychle utíká? Mně tedy ano. A proto si užívejme každou minutu, hodinu, den :)

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Super týden, a jsem ráda, že nám to kafíčko vyšlo :-)
    Musíme to brzy zopakovat a oslavit tvůj svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marcel :) No to každopádně musíme kafíčko zopakovat :) ♥

      Vymazat