sobota 27. května 2017

Brandnooz box – pánská limitovaná edice


Přeji vám krásný den :)

Opět jsem neodolala balíčku od Brandnooz. Objednala jsem ten, ve kterém jste mohli najít produkty z pánské limitované edice. A myslím, že box je velmi povedený. Manželovi se líbil a mně také.
Pojďme se podívat, co balíček obsahoval.




Kromě potravin a nápojů jste v balíčku mohli najít také pánskou pečující kosmetiku. A sice sprchový gel a antiperspirant značky Dove. Dove je u nás oblíbenou značkou a tento krásně a svěže voní.


A dále už produkty ze sféry potravin...

Brambůrky jsem vám vyfotila pouze jedny, byť balíček obsahoval dva sáčky. Hned jsme totiž jeden slupli. Brambůrky jsou výborné, mírně pálivé.


Klasické slané tyčky. Taky už jsme je zblajzli.


Tři fidorky... Já nejvíc miluju kokosovou.


Oplatka polévaná kakaovou polevou...


Kečup Curry jsme zatím nevyzkoušeli. Ale věřím, že nám padne do noty.


Stejně tak omáčka ke grilovanému masu.


Na ledový čaj se moc těšíme.


Manžel samozřejmě na pivo...


... i energetický nápoj vypije. Já třeba tyto nápoje nepiju vůbec, ale co tak koukám na blozích, bývají v Brandnooz boxech velmi často.


A na konec základ pro omáčku na špagety. Až bude manžel doma sám, určitě tento instatní produkt využije.


Líbil se vám pánský Brandnooz box? Šli byste do něj také? My jsme naprosto spokojení. Napište mi do komentářů, těším se :)

Vaše Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Tak toto je podla mna ten najatraktívnejši box aký som kedy od Brandooz videla a to som dievča. Samozrejme kozmetiku by som nevyužila no všetko ostatné presne pre mňa. Ako stvorené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme byli naprosto spokojení, i když třeba já bych oželela ten energy nápoj a instatní produkt. Ale jinak super :)

      Vymazat
  2. My jsme s tímto boxem byli také spokojení. Jediné, co mne nepotěšilo, byla ta instantní omáčka na špagety. My tyhle věci nepoužíváme a ta omáčka byla i v dubnovém klasickém boxu - taky dvakrát Takže ji máme doma 4x...
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat