čtvrtek 25. května 2017

Neděle na Kačině


Přeji vám krásné odpoledne :)

Dnes bych vás ráda pozvala na procházku ke Kačině. Jde o krásný empírový zámek a myslím, že určitě v jednom loňském článku jsem vás Kačinou již provedla. Ovšem myslím, že už je to dlouho a můžeme si dát nové fotografie :)







Páníčci mě učili aportovat, ale moc mě to nebavilo☻





Bylo fáááákt vedro :)





Nádherný kaštan...


Starý včelí úl




Přes silnici se naskytl docela pěkný pohled.




Naproti Kačině je malá restaurace s oborou. Stavili jsme se tam na limču a něco sladkého a okoukli zvířátka :)





Doufám, že se vám výlet líbil. Mějte se moc krásně.

Vaše Šárka ♥

9 komentářů:

  1. Šárko, moc hezký výlet a krásné fotky. Ten kaštan je skvostný. Nádhera.
    Přeji příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tolik nádherných míst, které vůbec neznám :-) Krásná procházka, a ten kaštan, tak ten teda je :-)) Hezký večer Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že než bych projela všechna krásná místa jen po ČR, kde jsem nebyla, nebude mi stačit zbytek života :) A děkuji Dani :)

      Vymazat
  3. Ano, ke tolik krásných míst u nás! Tento zámek tedy neznám. Ach jo, je toho tolik, co neznám.
    Vždycky když vidím takové fotky chce se mi tam rozjet a podívat se.
    Hezké dny přeji!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím chybu - má být je :-))) Omlouvávám se.

      Vymazat
    2. Haničko, mám to úplně stejně s těmi krásnými místy :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Zámek Kačina znám jen podle jména, tak jsem ráda, že jsem ho mohla navštívit aspoň takto zprostředkovaně - na hezkých fotkách
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat