sobota 20. května 2017

Úžasný voňavý balíček...


... mi včera dorazil z e-shopu s přírodní kosmetikou Lilibela.cz. A vážně voněl nádherně hned po otevření. 
Některé produkty jsem si tam nakoupila a něco jsem dostala k testování. Takže se moc těším, až je vyzkouším. Produkty těchto značek mám poprvé, o to víc jsem zvědavá.

Moc se mi líbí, když si někdo dá záležet na zabalení balíčku. Člověka to potěší, jen zvedne víčko krabičky.



Kromě objednaných produktů a krému na testování jsem dostala také dáreček, a sice vzoreček krému a šumivou bombu do koupele s vůní citrusů. A voní opravdu báječně. Už se těším do vany ☻



Když jsem projížděla stránky Lilibela.cz, přemýšlela jsem, co bych si tak pěkného objednala. Nakonec jsem se rozhodla pro šampon a kondicionér, protože je pro mě poslední dobou neskutečně těžké najít vlasovou kosmetiku, po které by mě nezačala svědit pokožka hlavy. Lupy nemám, ale prostě mě svědí kůže. Ať si koupím na vlasy cokoliv, po chvíli používání začne svědit. Tak jsem moc zvědavá, jak se osvědčí vlasová kosmetika značky Urterkram. Určitě potom napíšu samostatný článek a dám vědět, jak mi vyhovuje.


Dále jsem si mohla vybrat jeden produkt na testování. Rozhodla jsem se pro denní výživný a hydratační krém z Arálie manžurské pro suchou pleť od značky Natura Siberica. Moc se těším, jak si s mou pletí poradí. A určitě po nějaké době používání vyjde na blogu recenze.


A jak jsem již zmínila, balíček obsahoval dva dárečky. Šumivou bombu do koupele s názvem Citrusové údolí a vzoreček krému Krásná slečna od značky Havlíkova Přírodní Apotéka. Krém je určen pro aknozní pleť, tu já nemám, takže ho nejspíš věnuji někomu s problematickou pletí. A vidíte ten boží kolíček? ♥ 


Tak to je pro dnešní článek všechno. Určitě mi napište, jestli máte zkušenost s těmito produkty a jak jste s nimi spokojené.

Mějte se krásně a užijte si sobotu :) 

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Vůbec s těmito produkty zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se s nimi někdy taky seznámíš :) Krásnou neděli :)

      Vymazat
  2. Produkty neznám, ale eshop Lilibela ano :-) Jsem zvědavá na hodnocení. Šárko, viděla jsi můj článek o přírodním šamponu Insight? Je výborný, třeba by ti vyhovoval.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem ho četla, ale už si nevybavuju. Každopádně se mrknu. A doufám, že mi tento nový šampon sedne, protože už jsem z toho otrávená :) Hezkou neděli :)

      Vymazat
  3. Ani já tyto produkty neznám, také si moc ráda počkám na tvé zhodnocení a zatím se podívám na jejich stránky.. Šári přeji ti krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat