pátek 19. května 2017

Střípky (ne)všedních dnů #7


Krásný pozdní večer vám všem :)

Po delší době mám pro vás opět fotočlánek z rubriky Střípky (ne)všedních dnů. Jsou to vlastně snímky už z první poloviny dubna, strašně to utíká, nepřijde vám? Bojím se, že než se rozkoukám, bude zas po létě. A za chvíli vánoce... Nééé, dělám si legraci, to bych opravdu hodně předbíhala.

Pojďme se tedy na fotografie podívat.

Občas si kromě knížky ráda přečtu i nějaký časopis, a třeba právě tyto s herci z doby dávno minulé mě baví.


Kytičky nesmí chybět...





Výborná kniha, zabývající se v podstatě od začátku do konce smrtí... Ale moc krásná, doporučuji.


Hlavní postava z této knihy/série mi opravdu kápla do noty. První díl má název Běsni a zuř. Pokud jsou mezi vámi čtenářky a navíc milovnice poklidněji plynoucích detektivek, potom je Becky Masterman správná volba.



Na výletě v Kutné Hoře. užila si to i Kejsinka ♥




Na procházce v našem nejbližším okolí...




Utahali mě...


Tohle na mě před chvílí hučelo... A fučelo... 


A to je všechno pro dnešní článek. Je fakt, že kromě knížek, kytiček a pejska jsem skoro nic nefotila. Ale někdy se to tak sejde... Doufám, že i tak se vám fotky líbily, přestože je už znáte ze samostatných článků.

Mějte se krásně a užijte si víkend.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře: