neděle 16. července 2017

Střípky (ne)všedních dnů #11


Všechny vás moc zdravím :)

To léto je nějaké náročné, se mi zdá :) Pořád nestíhám všechno to, co si plánuji. No ale na podzim a v zimě s ošklivým počasím bude času více a zase to bude klapat. Teď si prostě budeme užívat nádherného počasí, výletů, letních akcí a podobně.

Dnes mám pro vás další díl mého projektu Střípky (ne)všedních dnů. Budou to fotografie z první poloviny června. Co se vlastně tou dobou u mě událo? Tak to všechno rychle plyne a utíká, že si to ráda díky snímkům sama připomenu.

Dnes začneme zdravou mňamkou. V obchodním centru, kde pracuji, je stánek se zdravým mlsáním ať už sladkým či slaným. Různé koláče, pizzy, buchty, záviny do něj dodávají z Bazalky z Hradce Králové. A ráda tam čas od času zaskočím a koupím si dobrou, zdravou svačinu. Třeba špaldové srdíčko a celozrnný koláč.


Pokud milujete knihy, nezapomeňte navštěvovat Levné knihy, najdete tam skvělé kousky :) 


V červnu jsme opět po roce zavítali na Perštýnskou noc. Víc se rozepisovat nebudu, jelikož na blogu vyšel článek.





Moje vášeň v ovesných kaších stále trvá...





Občas dostaneme chuť na smažená vajíčka. A ještě víc nám chutnají se strouhaným sýrem.


Skvělá, napínavá a dost drsná kniha. Pro milovníky thrillerů must have :)


Časopisy nekupuju často, ale občas neodolám...


I v červnu mi orchidejky dělaly radost...



Domalovala jsem obrázek z Magické džungle od Johanny Basford.


Miluju letní květenu ♥







Jeden můj nákup ze zdravého krámečku. Datlový sirup jsme si zamilovala. Jáhlová kaše mi tedy zrovna moc nejede :(


Další knižní nákup :)


Můj červnový výlet do Prahy. Vše jste si mohli přečíst v článcích :)









A skončíme opět mňamkou... Jahůdkové knedlíky :)


To je pro dnešní článek všechno. Užívejte si léto, prázdniny, dovolené, sluníčko :)

Vaše Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Hezké fotky. A hezký projekt - myslím, že každý se rád občas vrátí v čase.
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, červen sis krásně užila a máš hezké fotky z výletů. Ty kaše vypadají moc dobře, vaříš si sama, nebo jsou instantní? A ani knedlíky nemají chybu. :o)
    Přeji krásné léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji :) Ovesnou kaši si vařím, mně ty instantní nechutnají. Zkusila jsem různé značky, i chia kaše a prostě mi to nejede. Ani ta jáhlová Nomina. Takže klasika jen ovesné vločky a bio sojové mléko a kašička je nejlepší. Zpočátku jsem dávala klasické mléko, ale já mám ten problém, že teplé mléko mi nedělá dobře na žaludek. Takže mi třeba potom po jídle bylo těžko. I třeba po pudinku mě bolí žaludek. Takže jsem vychytala, že to sojové mléko mi sedí a zkusím z něj asi i ten pudink. A knedlíky ovocné milujeme :D
      Měj se krásně a užívej léta :)

      Vymazat
  3. Šári opět nádherná nálož střípků..Ty že nestíháš 😊..V krámku nakupuji moc ráda, mají totiž i bezlepkové..Ulitávám na bezlepkové pizze..Na jahlovou kaši jsem si zvykla a nedělá mi problém.. Datlový sirup jsem ještě nezkoušela, ráda vyzkouším... Měj se moc krásně,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko nestíhám :)) Dát třeba článek z výletu v rozmezí dvou dnů je u mě nemyslitelné :)) Ale tak snad myslím, že to nevadí. A datlový sirup teď vážně zbožňuju :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Krásne a osobité fotografie! <3 Hlavne to jedlo vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie! Nejkrásnější je pole s vlčím mákem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Luci :) Jojo, vlčí máky jsou úžasné, je tady na blogu i samostatný fotočlánek :)

      Vymazat
  6. Krasne fotecky Sarko a dostala jsem chut na ovesnou kasi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) Ovesná kaše je te´d moje závislost :)

      Vymazat