čtvrtek 6. července 2017

Nové přírůstky z kreativního světa


Krásný nedělní večer vám všem :)

Už několikrát jsem psala, že vůbec nestíhám vybarvovat omalovánky a bohužel, nic se nezměnilo. Ovšem neodolala jsem v poslední době novým přírůstkům. Říkám si, že v zimě se čas určitě najde a já budu připravená ☻☻☻


Náhodně jsem se nedávno totiž podívala na stránky nejlevnejsiknihy.cz. A tam občas bývají omalovánky se slevou. Většinou jen ten jeden den, takže by to chtělo na stránky koukat pravidelně, pokud určité omalovánky sháníte. A já objevila ve slevě hned dva skvosty. Nejprve anglické vydání populární omalovánky Blomster Mandala s názvem Twilight Garden od Marii Trolle. 





No a abych si neobjednávala jen jednu knížku, když už budu platit poštovné, objednala jsem si ještě omalovánky Útěk do krajiny divů





Jenže druhý den jsem mrkla na stránky znovu a v akci byla omalovánka od Hanny Karlzon Summer Nights. Opět je to anglické vydání, originál má název Sammarnatt. A jelikož ilustrace této autorky miluju, hned jsem volala do eshopu, jestli bych si mohla k objednávce tuto knížku přihodit, abych nemusela platit další poštovné s novou objednávkou. Paní byla ochotná a objednávku mi změnila, takže jsem byla nadšená. A všechny tři krasavice jsou už doma. A hlavně z těch dvou krásných knih ve tvrdé vazbě mám obrovskou radost. 




No a ještě jsem zabrouzdala na stránky radostpromaminku.cz. A objednala jsem si nějaké kusovky. Zajímá mě už dlouho, jaké jsou Prismacolor pastelky, a protože bylo ještě dostupných pár odstínů, tak jsem si nějaké objednala. Potom jsem se dívala na videa Martinky Žákové z kanálu Coloring Martina, a tam Marťa v jednom chválila pastelky Jolly. Takže jsem taky pár kousků zkusila. A nakonec ještě tři pastelky Bruynzeel. Zatím jsem je jen vyzkoušela na běžný kancelářský papír, ale musím říct, že jsou všechny výborné. Jolly jsou opravdu perfektně pigmentované, to samé Prismacolor, jen u Bruynzeel je ta růžová barvička trošku slabší. Ale celkově jsou to všechno určitě skvělé pastelky. Alespoň na první vyzkopušení mi to tak přišlo. A pokud má pastelka slabý pigment, poznáte to hned.


A pár týdnů na to se na trhu objevily pastelky Derwent Procolour. Má jít o silně pigmentované pastelky. Pokud si pročtete popisek, dozvíte se, že přestože jsou to pastelky měkké, uchovávají si ostrou špičku. Co víc si tedy přát? Na skupině o omalovánkách jsem už párkrát četla, že pastelky připomínají FC Polychromos. A ty jsou perfektní. Takže jsem byla pochopitelně zvědavá a jedenáct kusovek si objednala. A pigment je vážně úžasný. Myslím, že to bude velká láska ♥


A nakonec něco z mých posledních výtvorů...

Papouch z Exotického pralesa


Také z Exotického pralesa


obrázek z putovních omalovánek – Sovy


a dva obrázky z Magické džungle



To je pro dnešní článek všechno. Pokud jste také propadli pastelkám a omalovánkám, určitě mi napište. třeba jaké máte nejoblíbenější, které byste si přály a... No prostě, všechno mi napište ☻

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Krásné omalovánky i hotové obrázky.

    OdpovědětVymazat
  2. Šári ty jedna pokušitelko, to jsou nádherné omalovánky. Já se také přiznám, omalovánky jsou teď momentálně v pozadí.Ale on zase jejich čas brzy nastane. Chybí mi ten odpočinek při vymalovávání....Ty pastelky jsou parádní :-)
    Měj se moc hezky,pa Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, já taky věřím, že v zimě se k malování zase dostaneme :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Krásné omalovánky, ale já bych neměla tu trpělivost ani čas ;)
    Pastelky jsou super, díky za tip.

    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji :) S tím časem je to boj. Jinak s trpěliovstí u omalovánek nemám celkem problém, jinak klasicky v životě je to horší :))

      Vymazat