čtvrtek 3. srpna 2017

Plná peněženka – vydělávejte nakupováním


Krásný den vám všem :)

Znáte portál Plná peněženka? Že ne? Tak právě pro vás bude tento článek jako stvořený. Nejdřív vám trošku přiblížím, o co vlastně jde. Nebojte, nebudu sepisovat žádný dlouhý manuál, protože vše najdete zde na stránkách Plné peněženky a potom. . . Je to opravdu velmi jednoduché.

Na portálu se zaregistrujete. Vytvoříte si účet. A potom už se jenom překliknete na vámi vybraný internetový obchod a nakupujete jako obvykle. S tím rozdílem, že přes Plnou peněženku získáte také penízky zpět. U každého obchodu najdete, kolik procent z nákupu se vám přičte na vaše konto. A své peníze si můžete potom kdykoliv vybrat, nemusíte čekat na určitou částku. 50Kč se vám na účet přičte již za pouhou registraci.


Musím se přiznat, že jsem na portálu zaregistrovaná už nějakou dobu, ale potom jsem na něj zapomněla a vůbec ho nevyužívala. Což byla pěkná hloupost, protože většina obchodů, na kterých nakupuji jak knihy, kosmetiku, chovatelské potřeby, ale třeba i lékárny, zde na portálu najdu. K dispozici jsou vám na stránkách také aktuální slevové kupóny.


Líbí se vám to? Jděte do toho. Vydělávat nákupem se vyplatí. A znamená to pro vás asi pouhé dva prokliky navíc.


Vaše Šárka ♥


16 komentářů:

  1. Ty jo, to vypadá dobře. Hned se na to podívám a asi i rovnou zaregistruji. Díky za stránku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jj, je to dobrý portál, využívám, jsou i jiné portály, ale s PlnouPeněženkou mám nejlepší zkušenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem také začala využívat, korunka ke korunce... co si budeme povídat :)

      Vymazat
  3. Už jsem o ní slyšela. Hezký den Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, děkuji za tip. Manžel přes některé obchody také nakupuje, tak na to koukneme.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, určitě se to vyplatí, i když to nejsou horentní sumy :) měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Parkrát mi to už na FCB vyskočilo jako reklama, ale nikdy jsem to nebrala vážně. Tak děkuji za tip a snad brzy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zaregistrovaná už dýl, ale zapomínala jsem na to. Ovšem člověk pořád něco objednává, knihy, kosmetiku, věci pro pejska, tak proč toho nevyužít :)

      Vymazat
    2. Tak jsem při nakupování na Notino opět na Plnoupenezenku zapomněla:(

      Vymazat
  6. Šári já se přiznávám, peněženku neznám..Ale vypadá to zajímavě..juknu se. Děkuji za typ. Krásný víkend,pa ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  7. ďalší článok... ale vyzerá to super, však neskúšala som zatiaľ :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. tak ja to jdu taky zkusit, sice nrvozni, ale uvidim co z toho...

    OdpovědětVymazat