čtvrtek 10. srpna 2017

Střípky (ne)všedních dnů #12


Krásný den vám všem :)

Dovolená se mi pomalu chýlí ke konci, a tak zase vše zajede do starých kolejí a na blogu bude snad víc živo. Dnes si dáme další díl foto střípků, a sice z druhé poloviny června.

A jdeme hned na fotografie :)

V druhé polovině června dorazil Glanc box. S jeho obsahem jsem byla maximálně spokojená.



Upekla jsem jahodovo - borůvkový koláč. Recept na něj najdete zde.


Pochutnali jsme si také na pomazánce z avokáda, jejíž recept vám chci dát na blog už od toho června, ale nějak jsem se k tomu zatím nedostala ☻



Gerberky miluju... A proč ne i s koláčem :)




Dávám doporučení na tuto velmi zvláštní knihu, která určitě nebude pro každého, ale mě oslovila.


Skvělý pleťový krém, jsem s ním maximálně spokojená.


Opět ovesná kašička, jak jste u mě zvyklí :)



Olízli jsme se i po lívanečkách, mňam ☻


Něco málo z mých knižních úlovků...


Můj miláček chlupatej... ♥♥♥


Asi si myslela, že u Natálky pod postelí bude chladněji...


Obrázek do omalovánkové výzvy...


Další knihy...



A květinky nesmí v létě chybět...






To bylo z druhé poloviny prvního letního měsíce všechno. Užívejte si prázdniny, dovolené, anebo alespoň prosluněné, horké víkendy.

Vaše Šárka ♥

11 komentářů:

  1. Ty tvoje kaše, to je krása.... Knihu Zmizelý mám taky na seznamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ještě jsem se jich zatím nepřejedla :)) A na Zmizelého se moc těším, brzy se do něj budu pouštět :)

      Vymazat
    2. Aj, omlouvám se za záměnu jmen, Míšo, už jsem zas registrovala najednou i komentík pod tebou :)

      Vymazat
  2. Pokochala jsem se pohledem na knihy i kvetiny a dostala jsem hlad pri pohledu na kolac, pomazanku a kasicku, tak jdu smejdit do lednicky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotecky Sarko. Obdivuji to nacancane jidlo. Ja mam rano vzdycky takovej hlad, ze nez bych se s tim piplala, to to radeji rychle snim. Take je to tim, ze jsem rada, ze se najim a jen pri tom skacu kolem kocaru. Kdyz malej vzbudi Nelu, mam smulu. A to vstavam v pul sesty... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuju :) Čančám jen ty kaše a lívanečky, jinak nic :) ty kaše mě vyloženě bavěj :) A je mi jasný, že se dvěma malýma dětma to nemůžeš stíhat, taky jsem jídávala za poklusu :)

      Vymazat
  4. Šári tvé střípky mám moc ráda,vše máš náramně uspořádané. Tolik dobrůtek a krásných knížek.. květinek.Ale miláček chlupatej je nej 😉.. Měj se moc hezky a užij si zbytek dovolené,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc ti děkuji za pochvalu, jsi zlatá :) Měj se moc hezky ♥

      Vymazat