čtvrtek 2. listopadu 2017

Oblíbili jste si českou přírodní kosmetickou značku Bione Cosmetics stejně jako já?




... potom vás třeba zaujme můj dnešní článek.

Krásný den vám všem :)

Před nedávnem jsem se zmínila v článku o přírodní kosmetice, že sepíšu příspěvek s mými postřehy a pocity z několika produktů od české značky přírodní kosmetiky Bione Cosmetics.  

Malý úvod z oficiálních stránek, pokud byste třeba značku vůbec neznali...

BIONE COSMETICS je kosmetika je šetrná jak k uživatelům, tak k přírodě. Již dávno jsme z kosmetiky odstranili všechny všeobecné nežádoucí složky, které jsou nepříznivé, jak z hlediska dermatologického, tak i ekologického. Tato snaha nás postupně přivedla až k výrobkům vysoce ekologických, označených BIO, které neobsahují žádné ropné produkty, žádné silikony, etoxyláty, žádné SLES,SLS, parabeny,alkylfenoly, komplexony polyfosfáty, ani zvířecí produkty. Parfemace jen pomocí bez alergenních parfémů. Zákazníci mohou být maximálně spokojeni. Do výrobků ochotně zavádíme ty nejnovější produkty biotechnologie. Využíváme všech možných pozitivních vlastností rostlinných extraktů a silic k dosažení požadovaného efektu. Jako jedni z prvních na světě využíváme v emulzní kosmetice typy emulzí, které jsou bez neionogenních emulgátorů, nesmírně jemné, nedráždivé, elegantně stabilizované některými přírodními polysacharidy a lipofolní polyakrylátovou matricí. (zdroj)

Když si najedete na stránky Bione Cosmetics, zjitíte, z kolika řad pleťové a tělové kosmetiky můžete vybírat. Já jsem zatím vyzkoušela vlasový šampon a kondicionér z řady Bio Cannabis a čistící pleťové mléko a tonikum z řady Bio Aloe Vera.

Řada Bio Cannabis je určena pro normální, suchou, citlivou až problematickou pleť.

• Produkty CANNABIS obsahují nejen konopný olej, ale i extrakt z celé zelené rostliny. Tím dodává kosmetice unikátnost a spotřebiteli maximum cenných látek z této výjimečné rostliny. Vedle nenasycených mastných kyselin, fytosterolů a fosfolipidů dodává i řadu antioxidantů, biominerálů, vitamínů, karotenoidů a chlorofylů. Produkty řady CANNABIS vykazují protizánětlivé, antibakteriální, protialergické a regenerační vlastnosti. Pozitivně působí na různé dermatitidy, atopický ekzém, lupénku, akné, opary. Mají uklidňující a zvláčňující účinky, chrání pokožku před vysoušením a praskáním. Jsou doplněny o vitamín B8 – inositol, vitamín „mládí, vitality a zdraví“ s výbornými antioxidačními a biostimulačními účinky.
• Karnosin brání glykaci bílkovin, a tím udržuje pokožku „stále mladou".
• Bambucké máslo s přírodními UV filtry, cenný mandlový, růžový a makadamiový olej, panthenol, allantoin, glycerin, vitamín E a regenerační a protivráskový oleoamin zajišťují dokonalou hydrataci pleti.
• Pravidelným používáním produktů řady CANNABIS bude pleť vláčná, napnutá, s hedvábným leskem.
• Vyrobeno na bázi lipofilní akrylátové matrice. Tím je oproti jiným dosaženo minimalizace dráždivých neionogenních emulgátorů, s lehkou „zelenou“ hypoalergenní parfemací.
• Produkty neobsahují žádná chemická barviva (bez parabenů, silikonů, SLS a SLES).
• Výrobky v BIO KVALITĚ.
(zdroj)

V této řadě najdete kromě vlasové kosmetiky také pleťovou a tělovou kosmetiku, krémy na ruce, tekutá mýdla, koupelové soli a další produkty.

Já jsem tedy vyzkoušela regenerační šampon a kondicionér. 


Vlasový šampon Cannabis je vyroben jako velmi jemný a přitom vydatný prostředek každodenní hygieny pro všechny typy vlasů. Vyroben v BIO formulaci, bez SLS,SLES, bez ropných produktů, bez silikonů a bez parabenů, bez dráždivých parfémů. Dosahuje vysoké pěnivosti a mohutné čistící a mycí síly, bez extrémního odmaštění pokožky i vlasů. Přidané betainy spolu s rostlinným lecitinem zanechají pokožku umytou a vláčnou. Užitnými vlastnostmi je BIO regenerační šampon šetrný k tělu, tak k přírodě. Je jemný a příjemný při použití, garantujeme, že si jej velmi oblíbíte. Přídavek keratinového hydrolyzátu vlasy výtečně regeneruje a zpevňuje. Parfémováno hypoalergenní parfemací. Přidaná kyselina mléčná upraví pH bílkovin pokožky do optimální fyziologické úrovně. (zdroj)
Vlasový oplachový kondicionér je velmi jemný a vydatný vlasový kondicionér pro všechny typy vlasů, v BIO formulaci, bez SLS,SLES, bez ropných produktů, bez silikonů a bez parabenů. Výborně přilne k vlasům a má vysokou kondicionační sílu. Po použití zůstanou vlasy hebké, lesklé, zvětší se objem účesu, přítomná kyselina mléčná upraví pH pokožky do optimální fyziologické úrovně, zahladí vlasové šupinky. Užitnými vlastnostmi je BIO kondicionér šetrný jak k vlasům, tak k přírodě. Je velmi jemný a příjemný při použití. Garantujeme, že si jej velmi oblíbíte. Kyselina azelaová je moderní kosmetickou přísadou podporující růst vlasů, keratin s navýšeným obsahem cysteinu unikátně zregeneruje a zpevní již vyrostlé vlasy. Kondicionér obsahuje další oblíbené složky jako panthenol a extrakt rostliny Cannabis. (zdroj)

Použití: Na mokré vlasy po umytí šamponem naneste přiměřené menší množství kondicionéru a mnutím ve vlasech vytvořte klouzavou krémovou pěnu. Následně krátce propláchněte vlasy vlažnou vodou, vysušte ručníkem a dále upravte běžným způsobem. Použitá konzervační složka se po aplikaci po chvíli zcela odpaří. 

Všem je nám známo, že přírodní kosmetika ne vždy úplně libě voní. Se šamponem jsem však byla naprosto spokojená. Vyznačuje se svěží, příjemnou nevtíravou vůní. Pění tak akorát. Vlasy jsem po něm vůbec neměla hrubé, jak se někdy u přírodních vlasových produktů může stávat, nýbrž naopak, byly příjemně hebké. Navíc dcera ho používala v době, kdy trpěla zvýšeným výskytem boláčků a lupů a pomohl jí potíže zmírnit. Kondicionér fungoval tak, jak má, u nich většinou neshledávám rozdíly. Takže za nás obě maximální spokojenost.

Řada Bio Aloe Vera je určena pro normální a smíšenou pleť.

• Extrakt z rostliny Aloe Vera přirozeným způsobem podporuje přirozenou tvorbu kožního mazu a zároveň dodává pleti vitalitu a pružnost.
• Pokožka je po celý den účinně chráněna před ztrátou tonusu v důsledku dehydratace.
• Extrakt zeleného čaje, glycerin, panthenol, vitamín E, allantoin a bambucké máslo regenerují pleť po negativním působení vnějších vlivů a činí ji zdravou, hebkou a vláčnou.
• Pleťové krémy jsou vyrobené s minimem emulgátorů a vysokým obsahem unikátního antioxidantu – resveratrolu, který účinně
chrání pleť před stárnutím a vznikem vrásek vlivem volných kyslíkových radikálů.
• Vyrobeno na bázi lipofilní akrylátové matrice. Tím je oproti jiným dosaženo minimalizace dráždivých emulgátorů. Krémy
jsou výjimečně jemné, nedráždivé, lehce roztíratelné, snadno vstřebatelné s lehkou „zelenou“ hypoalergenní parfemací.
• Produkty neobsahují žádná chemická barviva (bez parabenů, silikonů, SLS a SLES).
• Výrobky v BIO KVALITĚ
(zdroj)

Z této řady  jsem vyzkoušela odličovací mléko a tonikum. 


Čistící a odličovací pleťové mléko s intenzivně regeneračním a hydratačním extraktem Aloe Vera Barbadensis Miller a s hydrolyzátem lískových oříšků. Pro všechny typy pleti ke každodennímu hloubkovému čištění a odlíčení pleti. Po odlíčení mlékem dočistěte tonikem Aloe Vera. Mléko šetrně odstraní z pleti nečistoty , tuk, pleťové krémy, stíny apod. Pokožku zanechá zklidněnou. Obsahuje regenerační allantoin, panthenol a glycerin oblíbené zklidňující a hydratační složky. Vykazuje snížený obsah konzervačních složek i parfému. (zdroj)

Použití: Na odličovací tampon naneste mléko a krouživými pohyby pleť vyčistěte. Následně pleť dočistěte hydratačním tonikem Aloe Vera.

Čistící a odličovací pleťové tonikum s hydratačním panthenolem, glycerinem, regeneračním extraktem pravého Aloe Vera, významnými bio minerály, aminokyselinami, vitamíny, sacharidy aj. S unikátním výživným a hydratačním oleoaminem. Pro všechny typy pleti ke každodennímu hloubkovému čištění a odlíčení pleti. Po odlíčení mlékem Aloe Vera dočistěte pleť tonikem. Kyselina mléčná upraví pH pokožky do fyziologické úrovně. (zdroj)

Použití: Na odličovací tampon naneste tonikum a krouživými pohyby pleť vyčistěte. Pokud není pokožka přemaštěna, lze tonikum použít samostatně. 

Dřív jsem si mylně myslela, že mám suchou pleť, ale není to tak. Je určitě citlivější, ale není suchá, je dehydratovaná. A jinak bych ji řadila asi mezi smíšenou, protože přece jen pověstné téčko mám mastnější.
Odličovací mléka nemám moc v oblibě, jelikož jsem asi měla vždy štěstí na hutnou konzistenci a to není nic pro mě. Toto mléko má konzistenci lehoučkou, nechci říct gelovou, ale prostě to není klasické hutné mléko. Lehounce ho po pleti rozetřete a vatovým tampónkem odstraníte. Oplývá také lehounkou příjemnou vůní stejně jako tonikum. Po použití tonika mám úžasný svěží pocit a milovala jsem ho hlavně v létě. A někdy používám pouze tonikum bez mléka. Je to také vidět, mlíčko ještě mám, ale tonikum budu muset dokoupit. Tedy opět za mě s produkty maximální spokojenost.

A to je pro dnešní článek všechno. Ještě mám doma tělové mléko, které jsem však zatím nezkoušela, takže dojmy z něj zde najdete zase někdy příště. A rozhodně mám v plánu zkoušet další a další produkty, výběr je více než rozmanitý.

Co mě na této značce také hodně baví, je cenová dostupnost úplně pro každého. Pokud vyzkoušíte a nebude vám produkt sedět, rozhodně vás to nezruinuje a budete moci vyzkoušet další. Navíc nemusíte produkty nakupovat pouze přes internet, ale seženete je ve vybraných drogeriích, také v řetězcích Tesco, Globus, Billa, Coop, v drogerii Teta, v Rossmannu a dalších.

Článek není sponzorovaný.

Mějte se moc krásně a užívejte podzimních dnů.

Vaše Šárka ♥

11 komentářů:

  1. Ano znám ji a mám od ní doma regenerační šampon Keratin + Kofein + Makadamiový olej. Jsem s ním spokojená. Jak tak koukám zezadu na šampon, tak vidím že obchodní firma Drogerex sídlí v Ivančicích, a to je kousek od nás.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to mě těší, že jsi také spokojená a asi se hned inspiruji tvým šamponem, protože potřebuji vlasovou pokožku nějak nakopnout a myslím, že s kofeinem nešlápnu vedle :) Takže až dovypotřebuji rozdělaný, momentálně používám od značky Urtekram, ale nejsem úplně nadšená, i když značku určitě nezavrhuju a ještě jistě vyzkouším, hned si ho pořídím :)

      Vymazat
    2. Šárko to mě těší, že jsem vás inspirovala. Jinak jsem ještě zjistila, že máme doma od téže značky Balzám na ruce Medový regenerační + koenzym Q10 a Regenerační čistící, odličovací pleťové tonikum Med a Koenzym Q10 a Panthenol. Balzám na ruce jsme asi dostali, ale nepoužíváme, máme jiný a pleťové tonikum používám a jsem s ním spokojená.

      Vymazat
    3. Já teď doma ještě projížděla zásoby a zjistila jsem, že jak normálně mívám spousty krémů na ruce, nenašla jsem žádný nenačatý, takže určitě ten budu muset taky doplnit.

      Vymazat
    4. V pátek u nás v obchodě jsem pokukovala po Bione jen tak nenápadně aby se neřeklo po tom co tam od značky mají a mají toho tam více, na vlasy nebo na obličej..

      Vymazat
  2. Dosud jsem neznala, ale tvůj článek mě navnadil, takže si z této kosmetiky určitě něco vyberu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, určitě stojí za vyzkoušení a uvidíš, zda ti sedne :)

      Vymazat
  3. Bione je moje obrovská srdcovka, okolo tohoto šamponu a kondicionéru jsem chodila a nikdy jsem si ho nepořídila, protože jsem se bála právě té nelibé vůně. S konopnou kosmetikou mám spoustu smradlavých zkušeností :)) Nakonec jsem u Tebe před časem zaznamenala chválu, navíc Tvoje dcera má zřejmě s vlasovou pokožkou stejné problémy jako já, tak jsem to riskla, šampon i kondicionér jsem pořídila, a jsem nadšená. Voní krásně a i mně hodně pomohl. Takže díky a pod Tvoji chválu se podepisuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, tak to jsi mě moc potěšila, jsem moc ráda, že jsi spokojená. Taky mě příjemná vůnička překvapila :)

      Vymazat
  4. Já jsem Bione nikdy nepoužívala. Pokaždé kolem něj jen procházím a mám z toho smíšené pocity :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat