neděle 5. listopadu 2017

Střípky (ne)všedních dnů #17


Krásný nedělní večer vám všem :)

Dnes pro vás mám oblíbené střípky a tentokrát z první poloviny září. Minulý srpnový díl byl poněkud fádní, tak doufám, že tento už pro vás bude pestřejší :)

V září jsem začala pomalu balit knížky ke stěhování. Krabic je opravdu hodně, zde vidíte jen pidi zlomeček.


Kejsinka mi nehodlala pomáhat ☻


Nové knihy u mě nemůžou chybět, to by bylo vážně divné až podezřelé.




Jedno krásné odpoledne jsme si vyrazili na výlet do nedalekého Chlumce nad Cidlinou. Karlova Koruna je nádherný zámek, ale musím se přiznat, že jsem ještě nikdy nebyla uvnitř na prohlídce.





Houbičky rostly, jedlé, nejedlé, jedovaté, úplně všechny.





Kašička také nesmí chybět.


Moje výhra z jedněch FB stránek, už přesně nevím, ze kterých to bylo. Zatím jsem nevyzkoušela, ale jsem zvědavá.


A nakonec něco málo ze zářijového kveteníčka...




Mějte se krásně...

Vaše Šárka 

2 komentáře: