sobota 30. prosince 2017

Střípky (ne)všedních dnů #20 + 21


Krásný sobotní podvečer :)

Rok se chýlí ke konci a já mám velký skluz s publikováním střípků. Rozhodla jsem se tedy teď poslední díly pospojovat, protože nový rok je za dveřmi a snad budou střípky pokračovat dál.

Dnes tady tedy mám fotografie z druhé poloviny října a první poloviny listopadu.

V říjnu jsem navštívila knižní veletrh v Havlíčkově Brodu. 









Fotografování knížek v podzimním hávu ☻



Pokračovaly práce na bytečku.





Pracovní výlet do Prahy... Na Karlštejně jsem nebyla od osmé třídy ZŠ, takže jsem byla ráda, že jsem se tam dostala a ještě navíc mimo turistickou sezónu.





Listopadové focení knih...



Tak toto období by se dalo shrnout do tří slov... BYT, VÝLET, KNIHY. Je totiž fakt, že celou druhou půlku podzimu a potom do vánoc se makalo na bytečku, abychom se stihli do Štědrého dne přestěhovat. Takže kromě veletrhu a výletu na Karlštejn jsem v podstatě fotila jen knížky na knižní blog.

Mějte se moc krásně, vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, nádherné podzimní fotky. A na bytečku jste si pěkně mákli, tak snad Vánoce jste si v něm už užívali. :o)
    Přeji příjemné poslední dny tohoto roku. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc ti děkuji :) Vánoce jsme si užili, jsem za to moc ráda :)

      Vymazat
  2. Pestrý podzim :-) jste měli....Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. Šári opět nádherné střípky..Moc Vám to holky sluší 😊.
    Šťastný nový rok ti ze srdíčka přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat