pátek 1. prosince 2017

Tip na vánoční dárek #1


Krásný den vám všem :)

Určitě je mezi vámi spoustu těch, kteří už máte dárky koupené a v lepším případě i zabalené. Ale myslím, že velká část nás stále tápe, přemýšlí, vybírá a inspiruje se. A tak jsem si řekla, že vám malinko pomůžu a každý den vložím na blog jeden tip na vánoční dárek. Řekněme, že budu vkládat tak do 14. prosince. Pro nás všechny opozdilce. I když já jsem to nikdy nebrala tak, že jsem opozdilec. Vždy jsem začala nakupovat až s koncem listopadu, dřív jsem tak nějak neměla chuť, měnila jsem nápady, děti zas třeba měnily svá přání, když byly menší. Ale určitě už bych nesháněla dárky třiadvacátého v tom největším blázinci ☻To néééé ☻

Dnes tady mám tip pro milovníky čajů. Takového čajomila jistě krásné dárkové balení svého oblíbeného nápoje potěší.

JONES dárkové balení v plechu

Dárkové balení černých a zelených čajů. Balení obsahuje čaj černý s meruňkou, třešní, citronem, jahodou, mučenkou a zelený čaj Soursop. (zdroj)



Užívejte si v klidu krásný předvánoční čas :)

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat