středa 13. prosince 2017

Tip na vánoční dárek #12


Krásný středeční den vám přeji :)

Včera jsem vůbec nestihla článek napsat, dopoledne jsem promazávala cukroví a máčela v čokoládě, odpoledne jsme jeli pracovat na byt. Bílila jsem špajzku, no barvu jsem měla všude. Doufám, že z vlasů pustila a nemám v práci bílé pramínky ☻ Dorazili jsme celkem pozdě večer a to už se mi vůbec nechtělo nic vytvářet.

Dnes tady mám tip na jeden praktický dárek pro muže i ženy a sice diář. Je mi jasné, že spoustu lidí si vybírá diář samo, aby měli opravdu to, co jim vyhovuje. Musí splňovat spoustu požadavků, protože jak někteří říkají, diář je můj život, mám tam vše. Potom je ale skupina lidí, kam se řadím i já, kteří nemají až takové přísné požadavky a pro ně by pěkný diář mohl být zajímavým dárečkem.

 



 



Mějte krásný den...

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Diár alebo kalendár je super vec, len ma mrzí, že občas sú zbytočne predražené :D Ale ak žiadny nedostanem, určite si v januári nejaký kúpim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, některé značky mají opravdu nehorázné ceny. Já jsem dostala diář od dcery pod stromeček a z Presco Group, tak ten jsem zas věnovala já jí :) Oba jsou moc pěkné.

      Vymazat