neděle 3. prosince 2017

Tip na vánoční dárek #3


Krásnou první adventní neděli :)

Další tip na dárek je tady pro vás. Jistě jste každý někdy dostal pod stromeček ponožky. Řekla bych, že je to jeden z klasických, každoročních měkkých dárků ☻ I když mně nikdo ponožky nedává, to je nespravedlivé. Letos jsem to i nahlas prohlásila pro jistotu, aby Ježíšek pochopil, že i já bych nepohrdla pěknými ponožkami. Jednou mě dokonce překvapila dcera. Já bych si myslela, že ty ponožky jsou takovým fakt klasickým, nudným dárkem, a Natálka je jednou pod stromečkem nenašla, nahodila protažený obličej a jako: „Kde jsou ponožky?“ Takže od té doby zase každoročně. Je to tedy nudný, otravný dárek nebo ne? Jak jste na tom vy?

A teď konečně ten tip na dárek. Samozřejmě jde o ponožky. Ale proč se obdarovávat obyčejnými, nudnými, jednobarevnými ponožkami? Co si nadělit veselé, barevné, teplé fusekličky s vánočními motivy? Mně by se tedy líbily. Jsem zmrzlá, a hlavně na nohy, a myslím, že takových nás je víc. Určitě mezi vašimi blízkými taky objevíte nějakou tu zmrzlinku, které by teplé, krásné ponožky udělaly radost.



A pokud byste chtěli slabší ponožky, také seženete vánoční.




Krásný adventní čas vám všem :)

Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko já ponožky nedostávám a ani mě nenapadlo si je přát. Loni dostal ponožky manžel, protože byly speciální a velmi drahé. Ty teplé vánoční by se mi hodily. Mám stéle studené nohy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem kdysi od manžela dostala k vánocům takové pletené s beránkem uvnitř. To byly asi jediné ponožky jako dárek, které jsem dostala, ale tenkrát jsem si připadala skoro uražená. Prý pfff, takový pletený ponožky. Ó jak jsem si je potom zamilovala, já s mýma taky věčně studenýma nohama :)

      Vymazat
  2. Haló Ježíšku tady další zmrzlinka..Ty teplé by se mi moooc líbily.😊
    Šári krásnou adventní neděli a celičký advent.❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, Ježíšek tě určitě vyslyší :) I tobě nádherný advent :)

      Vymazat
  3. Já jsem takhle zase vždycky dostávala kalhotky a po těch letech jsem na to už dost spoléhala. Jednou mě Ježíšek pěkně vypekl a žádný kalhotky pod stromem nebyly. Musím říct, že nejenom, že jsem byla zklamaná, ale taky dost naštvaná, že mě teďka čeká obíhání obchodů a hledání nějakýho pěknýho bavlněnýho spodního prádla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to přesně bylo s naší dcerou a ponožkama :) No jo, zvyk je železná košile :)

      Vymazat