neděle 3. prosince 2017

Kouzelný čas adventu nastal...


... a já vám přeji, abyste si ho užili v klidu, pohodě, s láskou, ve zdraví, bez zbytečného honění se a stresování.

Toulejte se vánočními trhy, koštujte punč či svařáček, uždibujte cukroví, čtěte vánoční příběhy. A hlavně... Užívejte si přítomnost svých blízkých. Já vím, že bychom se měli vnímat po celý rok, ale ne vždy to zvládneme. Tak bychom se alespoň teď měli zastavit a podívat se sobě s láskou do očí.





Možná jsem sentimentálnější víc než obvykle, ale prožíváme teď nejen krásné období stěhování do vlastního bytu, ale zároveň složité a nelehké období v rodině. Proto si asi víc začínám vážit všeho, co mám, co dostávám, protože to není samozřejmost. Nemuselo by to totiž tak automaticky být. 

Mám vás ráda, vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, také to tak cítím a snažím se víc si vše užívat. Ne vždy to sice jde, ale to zpomalení je na místě.
    Přeji Ti krásný adventní čas ve vašem novém bytečku. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, ono zase bude dobře. Užívej si nového bydlení a hlavně advent. Měj se moc hezky D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sarko, preji ti krasny a hlavne klidny advent:-)

    OdpovědětVymazat