čtvrtek 7. prosince 2017

Tip na vánoční dárek #7


Krásný podvečer vám všem :)

Venku je už tma jako v pytli, já jsem si zapálila vanilkovou svíčku a ještě než se budu opět pouštět do pečení, mám tady pro vás další tip na vánoční dárek.

Dnes máme zadáno pro všechny pány, muže, chlapce. Našla jsem jedny pěkné stránky s obuví a různými doplňky. A zabrousila jsem do pánského oddělení a objevila moc pěkné dárkové kazety. Vybrat si můžete různé, s peněženkami, pásky, ponožkami, možná i dalšími, celý eshop jsem neprojížděla. Ale co jsem viděla, se mi moc líbilo a hned jsem si dala stránku do záložek.

Malá ukázka pro vás...




Zaujaly mě také pánské tašky, výběr je moc pěkný.


Myslím, že by se vám dnešní tip mohl líbit.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Šári opět nádherné tipy..O ponožkové krabičce uvažuji - moc se mi taková balení líbí.Měkouš v krabičce 😊.. Krásný den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Zdeni, vypadá to pěkně, byť jsou to jen ponožky :) Měj se krásně, Zdeničko ♥

      Vymazat