čtvrtek 7. prosince 2017

Pečeme cukroví – vínové cukroví


Krásný čtvrtek přeji všem :)

Dnes přicházím po dlouhé době s receptíkem. Včera jsem zas po letech zkusila péct vínové cukroví a chci se podělit o recept, pokud ho ještě neznáte, protože je strašně jednoduché a výborné.

Co budete potřebovat?

Recept na vínové cukroví

250g hladké mouky
250g másla nebo Hery
5 lžic bílého vína
moučkový a vanilkový cukr na obalení



Z prosáté mouky, změklého tuku a vína vypracujeme těsto a necháme v lednici zabalené ve fólii alespoň dvě hodinky odležet. Poté si vyválíme plát a vykrajujeme libovolné tvary. Doporučení: cukroví je po upečení hodně křehké, proto si plát nevyvalujte moc tenký. Pečeme cca na 180-200 stupňů, dokud cukroví nezrůžoví. Při pečení se vám krásně vyfoukne. Nakonec obalíme ve směsi moučkového a vanilkového cukru.





Mějte se krásně a užívejte si předvánoční atmosféru :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. .. chci se dotázat, vím, že se peče vínové cukroví je opravdu chuťové dobré?- chci zkusit. děkuji Ifka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je chuťově dobré, pokud ho nebudete obalovat v cukru, můžete ho klidně zobat k vínu. A obalené jako sladké cukroví nám chutná moc. Vyzkoušejte, uvidíte, každý má jiné chutě, ale věřím, že chutnat bude.

      Vymazat
  2. Šárko, také jsem ho kdysi pekla, ale jedlíků cukroví ubývá a tak už peču jen velmi málo druhů.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já ho taky neplánovala, ale zbylo mi dost másla a chtěla jsem něco jednoduchého, rychlého bez zdobení, takže jsem si na tohle vínové vzpomněla :) Měj se moc krásně :)

      Vymazat