pondělí 15. ledna 2018

Výhra od Zdeničky


Krásný začátek nového týdne :)

Před několika dny jsem zjistila, že jsem na blogu u Zdeničky vyhrála v soutěži vlastnoručně vyrobenou vílu, kterou jsem si vlastně sama vybrala z dvanácti krásných, barevných a měkoučkých víl. Zatím ještě nemá svoje stálé místečko, ale určitě jí brzy nějaké pěkné vyberu.

Je krásná, podívejte...




Zdeničko, já ti ještě jednou moc děkuji, udělala jsi mi velkou radost ♥

Mějte všichni krásný den,

Šárka...

6 komentářů:

  1. Šárko, gratuluji k výhře, víly se mi také líbily. Zdenička je šikovná.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, díky moc :) Zdenička je šikula šikovná, to je pravda ♥

      Vymazat
  2. Milá Šári jsem ráda,že jsem tě mohla potěšit.
    Měj se moc krásně...( a kuchyňka včera koupená 😊) Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že mise byla úspěšná :) A ještě jednou moc díky, Zdeni ♥

      Vymazat