sobota 26. května 2018

Naše mňaminy

Krásnou sobotu vám všem přátelé :)


Zase si pro jeden článek odskočíme od výletů a tentokrát do kuchyně. Do naší kuchyně, k našim plným talířům. Mohlo by se zdát, že jde o začátek nové rubriky, no uvidíme, jak se mi bude dařit jídlo fotit. Moc mi to nejde, nemám na to asi cit, ani ho neumím moc aranžovat. Ale tak uvidíme, jak to půjde. 

Vše, co vám dnes ukážu na fotografiích, jsme papkali v dubnu. Samozřejmě jsme zbytek měsíce nehladověli, jen prostě nikdo nefotil. Také jsem nefotila ty litry kávy a vůbec žádné nápoje, jak jsem tak zjistila. No, třeba příště.

A začneme u snídaní. Všichni víte, že ujíždím na ovesných kaších, takže pochopitelně nemohou chybět. Mám ráda pouze domácí, ty instantní prostě nepozřu. Vyzkoušela jsem několik značek a žádná mě neoslovila. Domácí je prostě domácí.


Nesmí chybět datlový sirup, ten zbožňuju ♥


S chutí si pochutnám i na tak obyčejném jídle jako je chléb s máslem a ředkvičkami. Však je to dobrota. Oblíbila jsem si Švýcarský chlebík z Teska, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi bude chutnat :) Chlebík nebo jiné tmavé pečivo s ředkvičkami si můžete dát i k odpolední svačině.


Smoothie taky můžu kdykoliv, hlavně místo svačinky. Toto bylo z jahod, banánu a sojového nápoje.


A posuneme se k teplým pokrmům. Pro recenzi knihy Kuchařka pro dceru jsem vařila a fotila krémovou bramboračku...





V dubnu jsem také poprvé připravovala bulgur a rozhodně vítězí na plné čáře nad kuskusem. Dělala jsem ho se směsí z kuřecího masa, žampionů a zeleniny.


Dále jedny těstovinky s anglickou slaninou, žampiony a pórkem, sypané směsí sýrů parmezánského typu.


A na samotný konec sladká tečka. Mrkvový koláč s brusinkami a ořechy jsem také pekla podle Florentýny. Ovšem jaksi mi nevyběhl, zůstal hodně „při zemi“. Nevím, kde udělala pekařka chybu :)) Nicméně chuťově byl vynikající.


A to je všechno. Je to takový pokusný článek na zkoušku a uvidím, jak se vám bude líbit. Pokud ano, hodlám v rubrice pokračovat.

Mějte se krásně a užijte si slunečný víkend :)

Vaše Šárka ♥

17 komentářů:

  1. Ještěže jsem chvíli po obědě, jinak bych si poslintala klávesnici :-). Bulgur se pořád chystám vyzkoušet, tak jsi mne zas trochu popíchla...
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele, Sarko. Jsem rada, ze ses ke mne s timhle clankem pridala. Moc jsem se na nej tesila. A narozdil ode me to mas i nadherne nazdobene. :) bulgur jsem delala poprve tento tyden a raky mi chutnalvice, nez kuskus. :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuju. Přemýšlela jsem o tom od té doby, co jsem viděla právě ty tvoje články, ale nechtělo se mi fotit. V dubnu to začalo focením pro recenzi, proto jsou některé fotky nazdobenější :)) Uvidím co bude vznikat dál. Jsem bídák totiž, mám hlad, tak si prostě nandám a jím. Pak si řeknu... No, mohla jsi to ale vyfotit, že jo :))

      Vymazat
  3. Dostala jsem hlad, všechno vypadá opravdu lákavě! Zvlášť po čtyřměsíčním pobytu v Anglii mám hroznou chuť na české jídlo, taková bramboračka a guláš...mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, že po takové době přijde chuť na českou kuchyni :)

      Vymazat
  4. Šári mňam, mňam a ještě jednou mňam.. Odcházím do kuchyně něco tvořit 😊..
    Krásnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, určitě jsi vytvořila něco vynikajícího :) Měj se krásně ♥

      Vymazat
  5. Ano, mňam, mňam, mňam :-). Nepohrdla bych ničím.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych k tobě šla v dubnu na jídlo, každé z uvedených bych si s chutí dala 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  7. Vsechno vypada nadherne, a verim ze stravnici byli spokojeni, mnam, mnam :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, všechny dobroty vypadají báječně a máš je i krásně nafocené. Já jsem se tento týden k vaření ještě nedostala, takže na vše mám chuť. Dnes k večeři bude objednaná pizza, odpoledne jsem se totiž po dvou dnech vrátila z Plzně, do teď ouřaduji a už jsem nějak unavená. Tak snad o víkendu se k plotně postavím. .o)
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. A někdy vůbec neuškodí si od plotny odpočinout :) Měj se krásně :)

      Vymazat