úterý 29. května 2018

Návštěva zámku v Děčíně


Krásný večer, přátelé :)

V dnešním článku vás zavedu na zámek v Děčíně. No, spíš jen do jeho okolí, protože uvnitř zámku se fotit nesmí, pouze v modrém salonku to bylo povoleno, ovšem fotky mi vůbec nevyšly. 

V Děčíně jsme byli teď už asi potřetí nebo počtvrté, ale nikdy jsme nevyrazili na prohlídku zámku, pouze jsme se na něj dívali z vyhlídky poblíž ZOO. Takže letos jsme to museli napravit.

Zámek stále prochází rekonstrukcí. Až do roku 1991 v něm byla zřízena kasárna. Okolí zámku je velice rozlehlé, včetně růžové zahrady, Dlouhé jízdy, zahrad pod zámkem a velikého parku s dětským hřištěm. Interiéry zámku mě úplně neoslovily. Z originálů se zachovalo pouze osm kusů nábytku, ostatní jsou repliky. Ovšem za prohlídku určitě stojí.



Za bílou lavičkou se nachází růžová zahrada. To bude vůně, až růžičky rozkvetou. My jsme tam, bohužel, byli ještě brzy, kdy nekvetly. 















Procházeli jsme se také pod zámkem kolem řeky, je tam moc krásně.


To je pro dnešní článek všechno. Moc jste mě potěšili, že se vám líbil můj předešlý článek o jídle. Sledovanost byla poměrně vysoká, takže mám velkou radost a určitě bude další :)

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Krasa Sarko :-) My byli v okoli Decina jen jednou,zamek jsme nenavstivili, ale az pojedeme zase nekdy kolem, tak zamek urcite nevynechame :-) Krasne fotky a preji krasny den, Jana :-)

    OdpovědětVymazat