pondělí 11. června 2018

České filmy mě baví #6

zdroj

Krásný večer vám všem :)

Po dlouhé době jsem se dostala ke své filmové rubrice. Ne, že bych neviděla žádné filmy, to naopak, ale prostě se na článek nedostalo. Takže konečně dnes.

Začnu filmem, na který můžete jít ještě do kina, alespoň tedy někde, v Pardubicích třeba stále ano. Jde o film Tomáše Svobody Dvě nevěsty a jedna svatba. Mám moc ráda Aničku Polívkovou, takže když jsem viděla, že hraje hlavní roli, bylo rozhodnuto a na film jsme vyrazili. A za mě ano. Nečekejte tedy nic, co byste ještě neviděli, ale jako oddechovka se nám to líbilo moc. Zasmáli jsme se a to je hlavní.


zdroj

zdroj

zdroj

Když už jsme u Anny Polívkové, tak u ní ještě zůstaneme. Další film, který jsme viděli v poslední době, byl Špindl Milana Cieslara. A tady bych spíš napsala, že český film mě nebaví. Čekala jsem prostě víc. Nebylo to úplně špatné, to ne, ale nevím. Humor mi asi nesedl, spíš mi to občas přišlo trapné. Jo, mám chuť říct taková trapná obnova Snowborďáků.

zdroj

Začali jsme dnes u nevěst, tak se k nim ještě na chvíli vrátíme. Z hereček mě také docela dost baví Lenka Vlasáková, takže jsme zkoukli další film Tomáše Svobody a sice Jak se zbavit nevěsty. Tomášovi Svobodovi ty nevěsty nějak učarovaly :)) Film sice nemá kdovíjaké hodnocení, ale nás pobavil. Lenka Vlasáková mi přišla výborná, její role byla vtipná a Lenka se jí zhostila skvěle. Takže jako oddechovku můžu klidně doporučit.

zdroj

Od romantických komedií a humoru přejdeme trošku na vážnější vlnu. Před časem jsme se podívali na film Bohdana Slámy Bába z ledu. Měla jsem ho v merku už dlouho, ale potom jsem si přečetla, jak film zabodoval v Českém lvu, takže jsem si na něj opět vzpomněla, a konečně jsme se podívali. A velké ano. Je to však film, který každému nesedne. Slyšela jsem třeba takové připomínky... Budu se snad dívat, jak si to rozdávají dva důchodci?... Ale to je prostě realita života v určitém věku. Není to film o sexu, ale o tom, že i ve vyšším věku má člověk právo na život, nejen obskakovat své dávno dospělé děti a hlídat vnoučata. Zuzana Kronerová a Pavel Nový předvedli skvělý výkon a nezalekli se ani odvážnějších scén. Ve filmu nepřehlédnete ani Táňu Vilhelmovou, které tady byste s chutí vlepili pár facek. No, jako obvykle svou roli ztvárnila výborně, takže i když šlo o roli vedlejší, rozhodně jste ji zaregistrovali.

zdroj

zdroj

A další filmy už si necháme do dalšího článku, který vyjde brzy. Mějte se krásně a pokud máte tip na dobrý film, sem s ním do komentářů.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Jé, tak to mám co dohánět. Z těchto filmů jsem viděla jenom Bábu z ledu :-) Hezké dny Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě někdy vyjde čas na ostatní. Měj se krásně, Danko :)

      Vymazat
  2. Všechny filmy ok.kromě Špindlu...To bylo děs....I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špindl zklamal, to je pravda, měla jsem větší očekávání. Mnohem větší. Měj se krásně, Ilonko :)

      Vymazat
  3. Ze zmíněných jsem viděla jen Špindl. Čekala jsem asi víc, ale na pobavení to ušlo:)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat