úterý 12. června 2018

Bezděz mě málem zabil...


... A to vážně. Myslela jsem, že vypustím duši.

Krásný večer, milí přátelé :)

Dnes mám pro vás poslední fotky z naší květnové mini dovolené. Mrkneme se na Máchovo jezero, na hrad Housku a hlavně na Bezděz. Výstup na Bezděz byl šílený. Vedro, takové to nepříjemné, pichlavé, nehnul se ani lísteček. Až nahoře foukalo. A já se svojí nulovou fyzičkou jsem vážně trpěla. Myslela jsem, že to nerozdýchám. Přežila jsem, ale podruhé mě na Bezděz už nikdy nikdo nedostane ani párem volů :)))

Přestože jsem byla totálně vyřízená, nějaké snímky jsem nafotila. Přece jsem se tam nepachtila zbytečně, že jo :) 








Výhledy byly nádherné.













Výborný oběd jsme si vážně zasloužili :) 




Ještě než jsem se vydali na Bezděz, stavili jsme se cestou na Máchově jezeře. Já jsem tam nikdy nebyla, takže když jsme jeli kolem, mrkli jsme se k vodě.






Hrad Houska byl také po cestě, tak jsme na něj rovněž jukli. Nešli jsme na prohlídku, tudíž jsme se nedostali ani někam na nádvoří. Snad někdy příště, ale nijak mě hrad nezaujal, tak kdo ví.




A to už je úplně všechno z mého cestovatelského května. Mějte se moc krásně a užívejte letních dnů.

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Krásné fotky! Zavzpomínala jsem si, když jsem tam asi před osmi lety byla já. Tehdy ještě svobodná, jen s tetou a bratrancem, bez auta. Bezdez mi tak strašný nepřišel to bylo v pohodě. Ale na Housku jsme šly až z nějaké vesnice a bylo to snad dvacet kilometrů. Údajně na radu domorodců jsme lezli skrze samé zkratky, pořád lesem, z kopce do kopce... myslela jsem, že tam nedojdeme. ta mrcha byla pořád na dohled a stejně nedosažitelná. Ale nakonec se to podařilo. Jo a na Bezdez jsme si vyrazili v pondělí, takže asi tušíš, co nás po té procházce do kopečka čekalo - fotka u zavřených vrat. :D Tak děkuji za snímky, aspoň už vím, jak to vypadá uvnitř. Když už miluji toho Oldřicha z Chlumu, co ho podle pana Vondrušky vystavěl... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě trefilo, škrábat se tam a zjistit, že je zavřeno :)) Jinak na Housku asi nezapomeneš, no, jako já na ten Bezděz :))

      Vymazat
  2. taky jsem málem vypustila duši při výstupu na Bezděz v podobném počasí. parkoviště narvané, já na kolenu ortézu a díky ní nás poslali na nevyšší parkoviště, ale i tak........ nikdy příště - naprosto chápu. zdravím z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste dobrá, že jste tam vyrazila s ortézou. Mějte se krásně v Jizerkách :)

      Vymazat
  3. Šárko, nádherné místo, krásné fotky a výborný oběd. Kochám se pohledem na vše stále dokola. :o) Na Mácháč se jednou také chci podívat a Bezděz za návštěvu určitě stojí, ale uvidíme, kdy to bude.
    Měj příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji :) A ty máš určitě fyzičku, takže Bezděz pro tebe bude příjemná procházka :)

      Vymazat
  4. Skvělý nadpis Šárko, možná si ho někdy půjčím, ty kopce a ve vedru taky nedávám ;-) Jinak parádní výlet a ten zasloužený oběd, ten by u nás taky zabodoval ;-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Danko, byla to pravda a jedině ten oběd si mě potom usmířil :))

      Vymazat
  5. Na Bezdězu je krásně! Pamatuju si, že ten kopec mi taky dal zabrat, ale nebylo to zase až tak hrozný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že kdo má trošku fyzičku, nebude to pro něj krušné :) Ale bylo tam nádherně :)

      Vymazat
  6. Krasa! Ja jsem tam jeste nikdy nebyla, ale chtela bych :-)Nadhera, moc hezke snimky jsi poridila Sarko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Jani, třeba si někdy uděláš na Bezděz výšlap, a užiješ si nádherné výhledy po okolí :)

      Vymazat