sobota 27. října 2018

Dny všední i sváteční #7-10


Krásný večer, přátelé :)

Pěkně dlouho jsem nezveřejňovala fotky z rubriky Dny všední i sváteční. Ale to vůbec nevadí, však jste po celé měsíce stejně viděli, jak jsem trávila čas, kde jsme výletili, atd. Takže dnes jenom takové shrnutí za červenec, srpen, září a už i říjen. Bude to jenom taková připomínka uplynulých měsíců, nechci opakovat fotky, které jste už viděli. I když samozřejmě některé opakuji, jinak to nejde, ale nechci úplně nějaký óbr článek.

Červenec začal slavnostmi na Kuksu. Bylo tam strašně moc lidí, až to bylo chvílemi nepříjemné. Jinak mám ale Kuks ráda a zajet si tam v klidu pěkně na procházku zahradami, to mě baví.



Podívali jsme se i do lázní Velichovek.


Opalovačka v ložnici :))


Něco málo z obýváku...




Hlídám mámě balík ♥


Když holky vegetí...


Z přírody...


Kořeny...


Pardubice s Katuškou



Něco z mých narozeninových dárečků...


Výlet do Poděbrad



Výlet do údolí Doubravy


V Litomyšli



V posteli je nejlíp...


Jedna knižní...


Květinkově...




Mumlavské vodopády


Harrachov


Prostě výhledy...


Rozhledna Žalý


Jiřinky...


Nejdřív si na tu mouchu počíhám...


První známky podzimu...


Objevili jsme kočičí klan :))



Něco málo z naší podzimní výzdoby...





Menší nákup :)))


Vaříme z dýní...


Na veletrhu v Havlíčkově Brodě s Katuškou a Sabi...






a s Danuškou...

 
a s Marťou a Irenkou...




V lese, jó v lese...




Nádherný podzim...










V Kutné Hoře...



V Dobřenicích...



Březová alejka ve Břehách


Vypuštěný rybník Buňkov


A když si hned neuklidíte oblečení, někdo se na něj uloží ♥


A jsme na konci. Mám pocit, že teď nějak ty dny a týdny letí mílovými kroky. Je to hrozné. V obchodech už na nás nějakou dobu vykukují vánoční dekorace a já jsem ještě myšlenkami v létě či v tom babím létě nedávno. Ale čas nezastavíme.

Jen si dnes o hodinu víc pospíme, juchů. I když ten zimní čas nemám vůbec ráda.

Mějte se nádherně. A brzy se můžete těšit na článek o mňamkách, který už také nějakou dobu nevyšel. Ale fotila jsem, nebojte.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Kočičí klan ma chytil za srdce. :-) Mimochodom nahadzuješ na svoje fotografie aj nejaké filtre? Niektoré zábery z interiéru na mňa pôsobia ako keby mali na seba nejaký filter zvýrazňujúci farby a okraje objektov. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upravuji v Zoneru, ale spíš než filtr, jen hodím kontrast a doostřuji, pokud je potřeba. Některé fotky můžou být kontrastnější, protože jsem je nejdřív upravovala na instagram a tam mám ráda fotky výraznější. Ale zrovna ta fotka z našeho obýváku není vůbec povedená a je tam pouze kontrast. Filtry používám minimálně, spíš jen na knižní fotky.

      Vymazat
  2. Šárko, krásné fotky. Je neuvěřitelné, kolik nádherných míst jste navštívili. To je souhrn snad za celý rok. :o) Ale když kouknu k sobě na fotky, mám to vlastně podobně. Těch míst také není málo a moc rychle to letí, takže díky fotkám si je můžeme vlastně připomenout. Na některé bych už asi zapomněla.
    Tak ať se stále daří a máme se na co těšit. :o)
    Přeji příjemný sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. Máš pravdu, strašně to letí, vůbec mi nedochází, že za chvilku budou vánoce. Přijde mi to neskutečné. Měj se krásně ♥

      Vymazat
  3. Šári, krásná místa, krásný interiér, krásná rodinka ♥
    Užívej podzimní čas
    Lenka

    OdpovědětVymazat