sobota 24. listopadu 2018

Ještě není ani advent, ale vánoce na nás vykukují ze všech koutů...

Krásný večer :)

Tak nevím, jestli mám ten pocit jenom já, ale přijde mi, že letos na nás ty vánoce zaútočily ještě dřív než v letech minulých. Nezdá se vám to taky? 

zdroj

Někdy v půli října jsem si konečně chtěla udělat podzimní výzdobu. Když pominu klasické dýně a přírodní materiál, vyrazila jsem nakoupit do Nanu Nana nějaké dekorace a ejhle, všude sobi, vánoční girlandy a ozdobičky. Vánoční výzdoba v obchodním centru, kde pracuji, taky proběhla snad dřív než loni a dokonce nám už ráno hrají koledy. To jsem byla včera vážně v šoku. Dnes je hráli opět. Potom otevřu fejsbuk a ze skupin se na mě valí fotky nadekorovaných domácností.

Nemělo by tohle všechno začít právě až adventem? Výzdoby, světýlka, koledy... Čas utíká už i tak hrozivě rychle, proč to všechno ještě svým způsobem urychlovat? Nemělo by mít vše svůj čas? Musím říct, že mě to docela mrzí, vytrácí se to pravé vánoční kouzlo, je to všechno nějaké divné. Já zatím nemám nikterak vánoční ani předvánoční náladu, nemám umytá okna, nemám výzdobu, nemám svíčky na adventní věnec, nicméně jsem už tak zblbla, že mám nakoupeno (objednáno) víc než polovinu dárků. To jsem v listopadu nikdy neměla. Já vím, že někdo nakupuje třeba už od léta, ale u mě je to na pováženou.

Máte podobný pocit jako já? Nebo vám to vůbec nepřijde divné, že na nás sněhuláci v obchodech jukají už od října a v listopadu hrají vánoční koledy? Kam spěcháme? Nebo to tak bylo i v předešlých letech a jen já jsem to nějak nevnímala?

Vaše Šárka ♥
 

7 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, já do obchoďáků moc nestíhám chodit, takže to ani nevnímám, ale vánoční výzdobu připravuji vždy kolem 25.11., takže i letos už jsem začala zdobit. A budu ráda, když na první adventní neděli nebudu ve stresu a bude vše nachystáno. :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši, kdybych v obchodním centru nepracovala, taky bych tam ani neměla potřebu chodit :)) A jelikož tam pracuji, mám tu potřebu o to ještě menší, takže i ty dárky raději objednávám, abych se vyhla davovému šílenství. Jako teď už mi to s těmi dekoracemi tak divné nepřijde, ale třeba před těmi dvěmi týdny tedy rozhodně ano. Měj se krásně, Dášenko :)

      Vymazat
  2. Šári, a mě právě letos přišlo, že to přišlo tak nějak v normální čas. Ale pravdou je, že do obchoďáků moc nechodím... vánoční nálada na mě přijde vždy s prvním sněhem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Začíná se s Vánocemi v obchodech bláznit dost brzy. Ale je na každém z nás jak dalece si to k tělu pustíme.Já zdobím postupně od první neděle adventní.
    Měj se hezky!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Šári ja jsem asi divná,ale nenechávám se nikdy zlákat dříve.. Já jsem si vánoční čas připustila teprve včera..a už si to budu užívat. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  5. No Šári, úplně s Tebou souhlasím!!!! Přijde mi to strašně brzy, všichni kolem už mají nakoupený dárky, někteří dokonce už zabalený a já už z toho taky začínám plašit, přitom vlastně ještě není ani prosinec!!! Na FB a IG už jedou koledy a vánoční fotky... no nevím, vánoční výzdobu beru začátkem adventu, tohle mi fakt přijde brzy...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za vaše názory ♥

    OdpovědětVymazat