úterý 13. listopadu 2018

První dojmy z kosmetiky Orlane

Krásný den, přátelé :)


Před nějakým časem jsem vyhrála sadu luxusní kosmetiky značky Orlane. Dost dlouho jsem ji tady měla a ležela ladem. Před dvěma týdny jsem se však na ni vrhla. Byla jsem zvědavá, jaké zázraky dokáže kosmetika, která je běžně mimo mé finanční možnosti.

A moje první dojmy?

V sadě v kosmetické taštičce jsem našla sérum, pleťový krém a v menším balení odličovací mléko, pleťové tonikum a pleťovou masku.

Značka se vyznačuje lehkou, nevtíravou, velice příjemnou vůní. Sérum je celkem hutné, musím ho tedy používat samostatně, ne pod krém, protože to jsem měla na pleti potom velice nepříjemný, lepivý film. Nanáším si tedy sérum jenom večer a ráno používám krém. Odličovací mléko má velice lehkou konzistenci, spíš jako fluid a to se mi moc líbí. Tonikum je také velice příjemné. Vyzkoušela jsem i masku, po nanesení na pleť lehce chladí a pleť je po ní heboučká. Ještě mi v miniaturce zbylo na jedno použití.

No a teď trošku rozpaků. Vím, že kosmetiku používám druhý týden, ale nevidím ani malý náznak nějaké pozitivní změny na mé pleti. Spíš naopak. Když jsem si tonikem přejížděla i krk, osypal se mi. Což nechápu, protože tonikem si krk přejíždím běžně a nedělalo mi třeba problém ani tonikum s alkoholem. Takže tohle mě hodně překvapilo.

Tak uvidím, co se bude dít dál. Jestli bude pleť aspoň rozzářenější nebo něco. Přece věc (sérum) cca za 4500,- by měla přinést nějaké účinky.

Určitě vytrvám pár dalších týdnů a přinesu vám konečné dojmy.


Něco více o séru:
Sérum z řady B21 Extraordinaire pro restart mládí Orlane viditelně redukuje všechny projevy stárnutí: vrásky, linky, ochablost, stařecké skvrny, zabarvení, nedostatek jasu… Resetuje buňky, a tím eliminuje hlavní poruchy špatného fungování, které jsou jako rez na kovu. Obnovuje energii buněk a mechanismus jejich mládí. Zvyšuje hustotu pleti. Lze použít jako preventivní kúru v každém věku a pro každý typ pleti. Podporuje účinnost dalších pečujících produktů. Má sametovou texturu, jemnou jako krém, účinnou jako sérum a lehkou jako fluidum.

Hlavní aktivní látky: Youth Reset® komplex působí v synergii na hlavní projevy stárnutí. Umožňuje pleti, aby se sama napravovala, a dává buňkám více času na regeneraci, čímž jim zajišťuje dlouhý život. Posouvá buněčné hodiny zpět. 21 aminokyselin z kmenových buněk Světlého irisu pomáhá obnovit hustotu, zjemnit a ozdravit pleť. Navrací mladistvý vzhled.

Použití: aplikuje se ráno a/nebo večer samostatně nebo pod sérum a/nebo krém. Lze aplikovat v blízkosti očního okolí a vyhlazovat tak vějířkovité vrásky kolem očí.

Výrobky kosmetiky Orlane dnes obsahují proslulý patentovaný rostlinný komplex Orlane B21 Bio-Energic, který regeneruje, stimuluje buněčnou energii, zpevňuje a hydratuje. Podstatou této kosmetiky je dodat pleti energii, kterou potřebuje k zajištění svých přirozených funkcí. Tento rostlinný komplex dodává buňkám pleti vše, co potřebují, aby mohly fungovat jako buňky mladé pleti.

Orlane je průkopníkem v péči proti stárnutí. Při výrobě se vždy inspiruje lékařskými objevy a používá nejnovější technologie.

Znáte někdo tuto kosmetickou značku? Používáte? Docela by mě zajímaly nějaké názory.

Jinak se mějte nádherně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Zančku neznám, ale jako výhra to musela být skvělá, určitě bych si to sama nekoupila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhra určitě potěšila, taky bych jinak tuto kosmetiku nevyzkoušela.

      Vymazat
  2. Taky značku neznám, ale vypadá hodně luxusně (a musím říci, že cena mi vyrazila dech).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, cena mi taky dech vyrazila, jen nevidím nijak zvláštní výsledky. A že za takovou cenu by asi vidět být měly.

      Vymazat
  3. Šári i pro mne je tato kosmetika velikou neznámou.. a ta cena je pro mne dosti omezující.
    Ale i tak moc děkuji za Tvé dojmy :-).
    Krásný nový týden Ti přeji.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, kdybych sadu nevyhrála, taky bych se k ní nikdy nedostala. Jsem zvědavá, až dovypotřebuji, zda nějaký pozitivní výsledek uvidím. Zatím nic moc. Měj se nádherně ♥

      Vymazat