pátek 9. listopadu 2018

Není každý den posvícení...

... Tak nějak to poslední dobou cítím.


Krásný den, přátelé :)

Jak užíváte listopadových dnů? Mě nějak válcuje ta změna času, mohla bych jen spát a spát. Proto je i tady na blogu tak mrtvo poslední dny. Mám dvoje fotečky z výletů na úpravy, ale vůbec se mi do ničeho nechtělo. No, snad se to už srovná. Dokonce jsem si předplatila Zoner Photo Studio, i když jsem nechtěla. Ale na Halloween, který se mě jinak nedotýká, na mě vyskočila 50% sleva na předplatné, tak to jsem neváhala a šla do toho. 

Takže určitě se co nejdřív vzchopím a nějaké články zde opět najdete. A abych vás nalákala, tak určitě nepůjde jen o fotky z Kutné Hory a Dobřenic, ale také momentálně používám jednu skvělou sprchovou pěnu, tak ji zmíním, protože tipů na vánoční dárky není nikdy dost, ukážu vám svou momentálně zamilovanou vůni a také jsem se konečně vrhla na používání luxusní kosmetiky Orlane, tak vám povím, jak jsem s ní spokojená.

Mějte se krásně, popíjejte čajíky, topte v krbu a palte vonné svíce:)

Vaše Šárka ♥ 

(zdroj obrázku: pixabay.com)

10 komentářů:

  1. Šári, tak ať je energie zase brzo dostihne, já jsem měla taky na podzim (ale už v září/říjnu) menší tvůrčí krizi a je lepší se od toho na chvíli distancovat a uvidíš, že pak to půjde zase samo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic se neděje, myslím že každý z nás má takové pocity :) určitě se brzo vrátíš v plné energii :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, mně změna času vůbec nevadí, ba naopak mi nějak pomohla se nastartovat do podzimu. Jenom nestíhám moc fotit a chodit na blogy. :o) Přeji Ti, ať se energie brzy dostaví a můžeš zase fungovat.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji. Já jsem včera taky prošmejdila blogy po delší době. A venku teď vůbec nefotím, nebyl výlet, ani pěkná procházka, takže mám v zásobě ještě to krásné babí léto :) Měj se krásně ♥

      Vymazat
  4. Šárko, mám to stejně. Nejraději bych jen prokrastinová a nic nedělala. Jenže děti a obživa mi to nedovolí, což je ovšem dobře. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta prokrastinace je zhoubná :)) Ale spát bych vážně mohla za chůze, to je děs :))

      Vymazat
  5. Šári neboj ono se vše brzičko srovná a zase bude vše tak jak má být. I mne se nedaří tak jak bych si přála.😉 Jak já bych byla ráda medvědem 😉..pá ať je brzy líp.Z🖤

    OdpovědětVymazat