sobota 8. prosince 2018

Tip na vánoční dárek #4


Krásný sobotní podvečer :)

Mám tady pro vás další tip na dárek a myslím, že jím potěšíte vždy. Vždyť i určitě vám by udělal radost nějaký krásně vyvedený zápisník. Já třeba různé zápisníky, bloky a sešity zbožňuji.

Nádherné kousky jsem objevila na Fleru, podívejte.

zdroj

zdroj

Na Fleru najdete i spoustu diářů, ale tam by opravdu chtělo vysondovat, jaký druh diáře člověk, který bude obdarovaným, preferuje.

zdroj

zdroj

zdroj

Upřímně bych nevěděla který, jak jsou úžasné a kreativně vytvořené.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Krásné diáře, ani bych snad z nich vybrat neuměla. Hodně bych musela zvažovat, zda ten či ten!
    Hezkou pohodovou druhou adventní neděli!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Každý prosinec stejný problém řeším.. jaký diář na další rok..ale už mám vybráno.😉
    Krásnou druhou adventní neděli ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat