čtvrtek 13. prosince 2018

Štědrovečerní tabule


Krásný den, přátelé :)

Kdy jindy si krásně a slavnostě prostřít než na Štědrý večer. Jistě se mnou souhlasíte. Je fakt, že nemáme žádný luxusní servis, který bych na vánoce oprášila a rozložila ho na stůl. A bohužel ani nemám nějaký poděděný památeční, který by byl mému srdci blízký a pojil se s nějakými milými vzpomínkami. Nicméně to není důvod, proč si neudělat krásnou tabuli i tak.

Prohlížela jsem si obrázky na Pinterestu a Googlu a kochala se. Chcete se pokochat se mnou?

















(zdroj obrázků: Pinterest a Google)

Je to nádhera, že? A co vy a váš stůl na Štědrý večer? Máte třeba nějaký památeční servis po babičce, který s láskou uchováváte? A podáváte klasiku kapra se salátem nebo něco jiného? Docela mě to zajímá, pochlubte se a udělejte mi chutě :)

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Moc krásná inspirace :) někdy mi to přijde teda až přeplácané, ale to jednou za rok nevadí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na vánoce je třeba i nějaký ten kýč prominout :)

      Vymazat
  2. Krásne na pohľad, dosť náročné na prípravu v niektorých prípadoch podľa mňa. A kam by som dával jedlo je ďalšia otázka čo mi prichádza na um :-P Ale to už je chlapský pohľad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou nějaké inspirace náročné. Ale jistě se jim někteří nebrání, pokud jsou šikovní nebo spíš šikovné :) Určitě nebude prostírat muž, si myslím, I když i výjimky existují a to bych ocenila :)

      Vymazat